۴۰۱۶۳۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ویژه‌برنامه‌های شبکه جام‌ جم برای محرم امسال

شبکه‌ تلویزیونی جام جم به‌مناسبت فرا رسیدن دهه اول محرم، ویژه‌برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را برای پخش در این مدت در نظر گرفته است.

روزنامه بانی فیلم: شبکه‌ تلویزیونی جام جم به‌مناسبت فرا رسیدن دهه اول محرم، ویژه‌برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را برای پخش در این مدت در نظر گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، این شبکه تلویزیونی ویژه‌برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را برای دهه نخست محرم در نظر گرفته است؛ «سید احرار»، «یلدا»، «تکیه بچه‌های محله ما»، «شیرخوارگان حسینی»، «سفرنامه کربلا»، «گزیده سخنرانی های آیت الله خوشبخت» و «معراج عشق» از جمله ویژه‌برنامه‌هایی هستند که در این ایام از شبکه جام جم پخش می شوند.

«سید احرار»؛ شرح یک بی‌نهایت
برنامه «سید احرار» به مناسبت ایام محرم، در دهه اول این ماه هر شب از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود. این برنامه کار مشترکی از گروه معارف شبکه جهانی جام جم و شبکه قرآن سیماست که نام آن بر گرفته از القاب سیدالشهدا (ع) است.
پرداختن به تاریخ واقعه کربلا، آشنایی با نهضت عاشورا، آگاهی نسبت به مواضع قرآنی امام حسین (ع)، بهره‌مندی از مواعظ حسینی، گفت‌وگو و کسب فیض از اندیشه‌های محققان علوم دینی و ارائه مجموعه‌ای ارزشمند از معارف حسینی و عاشورایی از جمله عناوین تشکیل‌دهنده برنامه «سید احرار» است.
تهیه‌کنندگی برنامه «سید احرار» را مهدی حسین‌زاده و اجرای آن را سیدمصطفی موسوی، شهریار ضیاء آذری و سیدکمال هاشم‌زاده برعهده دارند. این برنامه در دهه اول محرم، هر شب ساعت ۲۲:۴۵ به وقت تهران و تکرار آن ساعت ۰۶:۴۵ و ۱۴:۳۰ از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «یلدا»
مجموعه تلویزیونی «یلدا» به مناسبت ایام محرم هر شب از شبکه جام جم پخش می‌شود. مجموعه تلویزیونی «یلدا» داستان حاج محمد زاهدی است که مراسم تعزیه امام حسین (ع) را در شهر بسطام برگزار می‌کند و از سرشناسان شهر است، فرزندان او هر کدام در گوشه‌ای از کشور مشغول کار خود هستند تا این‌که …
محمدرضا شریفی‌نیا، کاظم هژیرآزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، ماهچره خلیلی، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، حمید عطائی، اکبر سلطان‌علی و … از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند.
پخش مجموعه «یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری و تهیه‌کنندگی بهروز خوش رزم از ۱۲ مهرماه هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به وقت تهران آغاز شده است و تکرار آن ساعت ۰۵:۴۰ و ۱۳:۴۰ پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «تکیه بچه‌های محله ما»
مجموعه تلویزیونی «تکیه بچه‌های محله ما» به کارگردانی سیدجواد هاشمی در ایام محرم از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود. این مجموعه، داستان عده‌ای نوجوان است که در ایام محرم حسینه‌ای را برای عزای حسینی مهیا می‌کنند و با هم قرارهای جالبی می‌گذارند که در ماه محرم دروغ نگویند؛ هدف این مجموعه آشنایی بیشتر جوانان با اصول و مفاهیم عاشورایی است.
سیدجواد هاشمی کارگردان این مجموعه است و محمدرضا زادسرور، امیررضا زادسرور، محمد پرور، میلاد مرادی‌نسب، مهدی عطاران، اکبر علی اصغری، ابراهیم زارعی و … در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.
مجموعه «تکیه بچه‌های محله ما» در ایام محرم به استثنای شنبه‌ها هر شب ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه به وقت تهران و تکرار آن ۰۴:۱۰ و ۱۲:۱۰ دقیقه از شبکه جام‌ جم پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه «شیرخوارگان حسینی»
ویژه‌برنامه «شیرخوارگان حسینی» جمعه (۱۶ مهر) از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود. «شیرخوارگان حسینی» ویژه‌برنامه‌ای از گروه معارف شبکه جام جم به تهیه‌کنندگی محسن رنگینی و اجرای مونا انصاری و رویا حسینی است. در این برنامه با مراکز برگزارکننده همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور ارتباط زنده برقرار می‌شود.
ویژه‌برنامه «شیرخوارگان حسینی» پنجم محرم (جمعه، ۱۶ مهر) به مدت ۱۲۰ دقیقه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح به وقت تهران پخش می‌شود.

«سفرنامه کربلا»؛ برای مخاطبان نوجوان
برنامه «سفرنامه کربلا» ویژه مخاطبان نوجوان تولید شده است و در دهه نخست محرم هر روز از شبکه جام جم پخش می‌شود. این برنامه کاری از گروه معارف شبکه جام جم به تهیه‌کنندگی و اجرای حجت‌الاسلام محمد محمدی است.
«سفرنامه کربلا» داستان و وقایع حرکت امام حسین (ع) و یارانش را از مکه تا نینوا روایت می‌کند. این برنامه در دهه اول محرم، هر روز به مدت ۱۳ دقیقه ساعت ۱۹:۵۵ به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

پخش گزیده سخنرانی‌های آیت‌الله خوشبخت و «معراج عشق»
گزیده سخنرانی‌های آیت‌الله خوشبخت ویژه‌برنامه‌ای است که در دهه اول محرم از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی مرتضی سامانی هر روز به مدت سه دقیقه به‌صورت میان برنامه از شبکه جام جم پخش می‌شود.
همچنین برنامه «معراج عشق» ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی نیز از شبکه جام جم پخش می‌شود. این برنامه ویژه‌برنامه‌ای از گروه معارف این شبکه به تهیه‌کنندگی مهدی حسین‌زاده و اجرای دکتر احمد شفازاده در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی است.
این برنامه با بهره‌مندی و حضور مهمان، کارشناس، مداح، شاعر، ارتباط زنده با مراکز داخل و خارج از کشور را به‌نمایش می‌گذارد. این برنامه صبح و عصر روز تاسوعا از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به وقت تهران و روز عاشورا از ساعت ۹ تا ۱۲ به وقت تهران از شبکه جام جم پخش می‌شود.
برنامه «معراج عشق» با حضور کارشناسان مطرح مانند حجت‌الاسلام علاءالدینی، دکتر حشمت‌الله قنبری، دکتر شهریار ضیاء آذری و دکتر رجبی دوانی به بررسی واقعه کربلا می‌پردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج