جاباما
۴۰۱۷۵۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

مسیر دوچرخه سواری خورشیدی در لهستان

اینکه شب دوچرخه تان را بردارید و برای سواری بیرون بروید، هیچ وقت چیز خوبی به نظر نمی رسد. ما شرکت TPA اولین مسیر دوچرخه سواری روشن شده در لهستان را ساخته شده است.

برترین ها: اینکه شب دوچرخه تان را بردارید و برای سواری بیرون بروید، هیچ وقت چیز خوبی به نظر نمی رسد. ما شرکت TPA اولین مسیر دوچرخه سواری روشن شده در لهستان را ساخته شده است. این شرکت از یک مسیر دوچرخه سواری مشابهی در هلند که برداشت نوآورانه ای از شب پرستاره ونگوک بود، الهام گرفته است.
تحقیقات زیادی روی این پروژه انجام شده تا راه حل پایداری پیدا شود که نیاز به منابع نوری اضافی نداشته باشد، جاده دوچرخه سواری هلند با لامپ های LED روشن می شود. نتیجه این تحقیقات، یک جاده صد متری شد که بعد از تاریک شدن هوا به رنگ آبی می درخشد و آن هم به دلیل وجود یک ماده ترکیبی ویژه است که انرژی را در طول روز از نور مرئی، فرابنفش و فروسرخ جمع می کند و سپس نور به رنگ های مختلف را ساطع می کند اما رنگ آبی به این دلیل انتخاب شده که بیشترین هماهنگی را با محیط و مناظر اطراف که شامل یک دریاچه هم می شود، دارد. این ذرات انرژی کافی برای اینکه حدود ۱۰ ساعت بدرخشند را در خود نگه می دارند، زمان زیادی برای دوچرخه سواران ماجراجویی که می خواهند شب ها در این جاده دوچرخه سواری کنند. این جاده قطعا دوچرخه سواران را برای یک تجربه منحصربفرد به سوی خود می کشاند.
مسیر دوچرخه سواری خورشیدی در لهستان
مسیر دوچرخه سواری خورشیدی در لهستان
مسیر دوچرخه سواری خورشیدی در لهستان
مسیر دوچرخه سواری خورشیدی در لهستان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج