۴۰۱۸۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین تصاویر از مرسدس ای‌ام‌جی C۶۳ R کوپه

اگر ایده‌ی راندن مرسدس-ای‌ام‌جی GT R را دوست داشته و درعین‌حال فضای کافی برای حمل دو سرنشین را نیز نیاز دارید پس نگاهی به این تصاویر جاسوسی بیندازید.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: اگر ایده‌ی راندن مرسدس-ای‌ام‌جی GT R را دوست داشته و درعین‌حال فضای کافی برای حمل دو سرنشین را نیز نیاز دارید پس نگاهی به این تصاویر جاسوسی بیندازید که چراکه پیشنهاد می‌کنند برند در حال حاضر راه‌حلی برای این مسئله دارد.
این تصاویر اساساً یک C۶۳ کوپه را بدون کاورهای معمول نشان می‌دهند که در بدنه‌ی آن اصلاحاتی صورت گرفته و ما را وادار می‌کند تا آن را یک نسخه‌ی داغ‌تر R بدانیم. همچنین این شانس وجود دارد که این خودرو Black Series نیز نام بگیرد زیرا مرسدس در نظر دارد تا این نام را احیا کند.

اولین تصاویر از مرسدس ای‌ام‌جی C63 R کوپه

مرسدس-ای‌ام‌جی این C۶۳ کوپه را هرچه که بخواهد بنامد، استایل اسپورت خودرو برخی ارتقاها را دارد که به بهبود کارایی خودرو کمک می‌کند. در بخش جلو اسپلیتر خودرو ورودی‌های کوچکی دارد که به خنک‌سازی و یا بهبود داون فورس دماغه‌ی خودرو کمک می‌کند. بخش پایینی جلوپنجره نیز هم‌اکنون پولیش خورده است. همین قطعات مشابه در رکاب‌های جانبی و بخش‌هایی از نمای عقبی نیز بکار گرفته شده‌اند.
بزرگ‌ترین تغییر این خودرو بال عقبی ثابت است. این بال عقبی نمای گیرایی را به خودرو بخشیده است. درحالی‌که درب صندوق این نسخه‌ی آزمایشی مشکی است انتظار می‌رود که در مدل نهایی این بخش همرنگ بدنه باشد.

اولین تصاویر از مرسدس ای‌ام‌جی C63 R کوپه

تنها نشانه‌ای که در بیرون خودرو نشان می‌دهد چه چیزی زیر کاپوت پنهان شده نوشته‌ی V۸ Biturbo در گلگیر جلو است. دو گزینه‌ی احتمالی در این بخش وجود دارد. ای‌ام‌جی GT R قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۶۹۹ نیوتون متری را از دل پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو بیرون می‌کشد. ای‌ام‌جی GT C رودستر جدید نیز از همان پیشرانه اما با تنظیمات متفاوت قدرت ۵۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۸۱ نیوتون متری سود می‌برد. هردوی این پیشرانه‌ها نسخه‌های ارتقا یافته‌ی پیشرانه‌ی ۵۰۳ اسب بخاری C ۶۳ S کوپه‌ی کنونی هستند.

اولین تصاویر از مرسدس ای‌ام‌جی C63 R کوپه

اولین تصاویر از مرسدس ای‌ام‌جی C63 R کوپه

اطلاعی از زمان معرفی این C کلاس قوی‌تر نداریم. نبود پوشش‌های متداول پیشنهاد می‌کنند که مرسدس دلیلی برای این کار نداشته است. با وجود رخدادهای خودرویی زیاد در ماه‌های آینده این خودرو می‌تواند به زودی مراسم رونمایی رسمی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج