۴۰۱۹۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وزیر نیرو: خاموشی به حداقل می رسد

شرایط تامین برق در کلیه مناطق کشور بهتر شده وتلاش می شود بیش از پیش میزان خاموشی ها در کشور به حداقل برسد .

خبزگزاری ایرنا: شرایط تامین برق در کلیه مناطق کشور بهتر شده وتلاش می شود بیش از پیش میزان خاموشی ها در کشور به حداقل برسد .

حمید چیت چیان روز شنبه در آیین افتتاح طرح های شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: وزارت نیرو به این شرایط قانع نبوده و تلاش برای به حداقل رساندن میزان خاموشی به اندازه چند دقیقه در طول سال به ازای هر مشترک الزامی است.

وی گفت: شبکه های توزیع برق باید هوشمند شده و امکان مدیریت مصرف فراهم شود تا مشترکین با مشاهده و کنترل میزان مصرف خود وزارت نیرو را در مدیریت مصرف یاری کنند.

چیت چیان با بیان اینکه تمام خدمات وبخش های اقتصادی وابسته به برق هستند افزود: متاسفانه حساسیت و ظرافت کار در این بخش در کشور کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

به گفته وی ، اگر در تولید برق یک مقدار تولید از مصرف عقب بیفتد ویا یک مقدار تولید بیش از مصرف باشد مشکل ایجاد می شود و باید این حساسیت ها را رصد کرده و نسبت به نارسایی های برق در سریعترین زمان ممکن عمل کرد.

چیت چیان تاکید کرد که باید زمینه و بستر لازم برای استفاده بهینه از برق فراهم شده و جلوی مصرف بی رویه برق در کشور گرفته شود.

وی زیر ساخت های استان اردبیل را در صنعت برق مطلوب خوانده و افزود: این استان از زیر ساخت بسیار مستحکم در صنعت برق برخوردار بوده وجزو استانهای صادر کننده برق محسوب می شود .

مجید خدابخش استاندار اردبیل هم در این مراسم گفت: در این استان وزرات نیرو ۱.۵میلیارد دلار سرمایه گذاری در دست اجرا دارد که شاید در ۵۰ سال گذشته در استان بی نظیر است .

وی افزود: امید می رود با تعامل و وحدت، این طرح ها به سرانجام برسد و بیش از این شاهد سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت آب و برق در استان باشیم .

در این مراسم ۱۱ طرح انرژی برق در استان اردبیل به بهره برداری رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج