۴۰۱۹۸۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بادامچی: دولت قدری اصلاح طلبانه عمل کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت اتخاذ رویکرد اصلاح‌طلبانه و تحقق مطالبات اصلاح‌طلبان تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا بادامچی، عضو فراکسیون امید مجلس در دیدار عصر امروز (شنبه) حزب اسلامی کار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار كرد: تاریخ ایران شاهد یکی از بدترین شرایط مدیریت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و سیاست خارجی، علیرغم درآمدهای سرشار هشتصد میلیارد دلاری در دولت قبل بود. سایه شوم تحریم‌های ظالمانه دول صنعتی و تورم ۴۰% موج ناامیدی را در کشور گسترانده بود. نیاز به تغییر احساس می‌شد که حضرتعالی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های انقلاب در سال ۹۲ با ایثار، از آبروی خود گذشتید و با یاری بزرگمرد اصلاحات، سیدمحمد خاتمی سرمایه عظیمی را خلق کردید تا دولت تدبیر و امید در راس امور اجرایی کشور قرار گیرد.

او افزود: در ادامه در اسفند سال ۹۴ با توفانی که مردم به پا کردند، تعداد کثیری از علاقمندان به سرافرازی کشور در قالب لیست امید وارد مجلس شورای اسلامی شدند. به طور قطع این سرمایه نیاز به پاسداری دارد تا زنجیره موفقیت‌ها ادامه پیدا کند. در این مدت اصلاح‌طلبان با تمام قوا به یاری دولت شتافتند.

اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس خاطرنشان كرد: نمایندگان امید نیز در بدو ورود به مجلس با اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ و الحاق تبصره‌ها تلاش کردند دولت را از تنگناهای شدید اقتصادی خارج کنند؛ اصلاح محدودیت‌هایی که مجلس نهم در واپسین روزهای کاری خود با تصویب آن مشکلات اقتصادی دولت را دوچندان کرده بود اما اکنون با اصلاح قانون دولت می‌تواند از محل دارایی‌های خارج از کشور بانک مرکزی، فروش اوراق خزانه یا سایر اوراق نسبت به تسویه بدهی‌های خود به بانک‌ها، پیمانکاران، شهرداری‌ها و دیگر مراکز اقدام نماید.

بادامچي يادآور شد: در ادامه همراهی‌ها با دولت تدبیر و امید سعی بر این بود از تذکرهای بی‌مورد، استیضاح‌هایی که حاصلی جز اتلاف وقت و کاهش توانایی خدمت وزرای محترم نداشت، جلوگیری شود و به طور قطع این رویه ادامه خواهد داشت. در چنین شرایطی انتظار می‌رود دولت آقای روحانی در قبال حمایت تمام‌قد اصلاح‌طلبان که تا به حال بدون چشمداشت بوده، قدری اصلاح‌طلبانه‌تر رفتار کند و پاسخگوی مطالبات عمومی اصلاح‌طلبان باشد.

او با بيان اين كه نباید در سال پایانی دولت امید با مصادره امور توسط تعداد تاثیرگذاری از مدیران و تصمیم‌گیران همفکر دولت قبل در نقاط حساس و کلیدی کشور مواجه باشیم، افزود: حضور پر رنگ مدیران غیرهمسو نیازمند تغییر رویه دولت است. همچنین در این واپسین ماه‌ها شاهد اقداماتی هستیم که توفیق دولت در انتخابات سال آینده را با اما و اگرهایی مواجه خواهد کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس اضافه كرد: طرح اصلاح قانون کار یکی از کارهای نیمه‌تمام دولت قبلی است که دولت این روزها با ارسال آن به مجلس در آینده‌ای نزدیک موجی از نارضایتی عمومی را ایجاد خواهد کرد. به دلیل گستردگی مشمولین مقرارت کار در کشور اصلاح چنین طرحی در این برهه حساس اصلا به صلاح دولت و جامعه نیست و انتخابات سال ۹۶ را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بادامچي در پايان همچنين اظهار كرد: امیدواریم دولت به نظر دلسوزان خویش توجه کرده و با رهنمودهای حضرتعالی که قطعا در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار خواهد بود، قانون اصلاح کار از مجلس پس گرفته شود تا انشاءالله با آرامش بیشتر انتخابات موفقی را برگزار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج