۴۰۱۹۹۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آل سعود رونق دهنده بازار اسلحه سازی آمریکا

سید حسن نصرالله افزود: مردم یمن با صبر و فداکاری شان بر متجاوزان پیروز خواهند شد. سعودی ها با پرداخت میلیاردها دلار از آمریکا سلاح می خرند و بازارهای سلاح آمریکا از این اقدام سود می برند اما سعودی ها این سلاح ها را در کشورهای ما و علیه ما به کار می گیرند.

خبرگزاری مهر: به گزارش المنار، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی جنایت رژیم متجاوز سعودی به مردم بی دفاع و مظلوم جنوب صنعا پایتخت یمن را که حدود ۷۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.

بر اساس این گزارش سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اظهار داشت: زمانی که به تاریخ رژیم سعودی و اقداماتش در حق جزیره عرب و کشورهای همسایه نگاه می کنیم، متوجه می شویم که کشتاری که توسط سعودی ها در یمن رخ داد، طبیعی و قابل پیش بینی بود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: محکوم کردن در برابر این جنایت هولناک، کار کوچکی است. ما ضمن ابراز تسلیت به خانواده های شهیدان، برای مجروحان نیز شفا طلب می کنیم و مردم مظلوم یمن را دعا می نماییم.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: باید با شدیدترین لحن این جنایت و کشتاری که امروز رخ داد، محکوم شود. این کشتار شمار زیادی از قدرت های جهان را رسوا خواهد کرد. به مردم یمن می گویم که بلاشک پیروز خواهید شد و خون شریف افراد انقلابی بر شمشیر تروریست ها و قاتلان فائق خواهد آمد.

سید حسن نصرالله افزود: مردم یمن با صبر و فداکاری شان بر متجاوزان پیروز خواهند شد. سعودی ها با پرداخت میلیاردها دلار از آمریکا سلاح می خرند و بازارهای سلاح آمریکا از این اقدام سود می برند اما سعودی ها این سلاح ها را در کشورهای ما و علیه ما به کار می گیرند.

وی عنوان داشت: در حال حاضر اگر از فسادی که باید با آن مبارزه کنیم، سخن بگوییم، در وهله نخست این فساد را در آمریکا و دشمن اسرائیلی می یابیم. آل سعود درست مطابق با میل آمریکا رفتار و ملت خود را گمراه می کند.

دبیرکل حزب الله بیان داشت: ما بر اساس تکلیف شرعی خود در مبارزه با دشمن صهیونیستی از یک طرف و مبارزه با خطر تکفیری ها و دور کردن آنها از مردم لبنان در مرزهای شرقی کشور، شهیدان و مجروحانی تقدیم کردیم.

سید حسن نصرالله در ادامه تاکید کرد: پول سعودی ها، تصمیم سیاسی، نفت آنان در خدمت منافع آمریکا است.

وی تصریح کرد: برخی در صدد هستند که جامعه ما و جوانان ما را تخریب کنند. این در حالی است که جوانان، ستون کشور، ارتش، مقاومت، امنیت و نهادها هستند. از تلاش

های نیروهای امنیتی تشکر می کنم اما آمارها رو به افزایش است و احتمالا برخی گروه ها و دشمنان برای این موضوع برنامه ریزی می کنند.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: در زمانی که مرزها در برابر تجاوز و تروریست محافظت می شوند، مردم در داخل کشور با خطراتی مواجه هستند که اهمیتشان کمتر از خطر امنیتی نیست؛ از جمله این خطرات نیز مواد مخدر است.

سیدحسن نصرالله افزود: به تاجران مواد مخدر می گویم که کشتار و تخریب جوانان بس است. همه مردم در این خصوص مسئولیت دارند و ما باید جامعه را مستحکم کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گمان نمی کنم نفخه سورهم که گفته میشه اگه ازشرق عالم نواخته بشه صداش به غرب می رسه بغل گوش حضرات سعودی نواخته بشه ازخواب بیداربشن
      وفکرنمی کنم تابه حال به ذهن حکام سعودی خطورکرده باشه که این همه بزرگراه وآسمانخراشی که دران برهوت سربه آسمان کشیده وشرکت های امریکایی میسازندوبه اندازه نصف جمعیت سعودی نیروی کارآنهم باژست اربابی تواون کشوردارند به خاطرچشم وابروی اونا نیست نفت راغارت می کنند که چرخ صنایع ساختمانی ماشین سازی واسلحه سازی امریکا بگرده وبحران اجتماعی که همین حالاهم باجنبش وال استریت دامنگیرامریکا شده بیشترازاینا نشه این همه ماشینهای پت وپهن که توخیابونای سعودی وول می خورند همه امریکایی تاچرخ جنرال موتورزازحرکت نایسته اینهاغافلند که امریکا تااین انباراسلحه عربستان برسرمردم یمن و......خالی نشده وخیال اسراعیل تامدتی آروم دست بردارنیست باید زاغه های مانده مصرف بشن تاامریکا به عنوان جایگزین بن جل های انبار خودشو به ایناقالب کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج