جاباما
۴۰۲۱۶۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مشخصات نهایی هواوی Mate ۹ لو رفت

به نظر می‌رسد که شرکت هوای قصد دارد گوشی «میت ۹» (Mate ۹) را مدتی دیگر معرفی کرد. امروز اطلاعات جدیدی از این تلفن همراه هوشمند لو رفت که به نظر می‌رسد مربوط به مدل نهایی آن باشد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که شرکت هوای قصد دارد گوشی «میت ۹» (Mate ۹) را مدتی دیگر معرفی کرد. امروز اطلاعات جدیدی از این تلفن همراه هوشمند لو رفت که به نظر می‌رسد مربوط به مدل نهایی آن باشد.
مشخصات نهایی هواوی Mate 9 لو رفت

در این اطلاعات گفته شده که گوشی میت ۹ همانند P۹ از دوربین دوتایی برخوردار است. دوربینی که شرکت لایکا آن را تولید کرده است. یکی از این دوربین‌ها از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین بعدی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسل است.

در ادامه‌ی این اطلاعات گفته شده که هواوی روی این گوشی از تکنولوژی Super Charge Technology استفاده کرده که می‌تواند در ۵ دقیقه ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند. همچنین مشخص شده که این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد.

انتظار می‌رود که گوشی جدید هواوی از چهار گیگابایت رم بهره ببرد و به ۶۴ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی مجهز شده باشد. همچنین احتمال دارد که این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۴۸۰ دلار راهی بازار شود. در ادامه اطلاعات لو رفته از این محصول گفته شده که میت ۹ در سه رنگ راهی بازار خواهد شد.
حتی یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت هم خواهد داشت که به احتمال زیاد با قیمت ۵۸۵ دلار راهی بازار می‌شود. البته هواوی گفته این گوشی یک مدل رده بالاتر هم خواهد داشت که با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتظار داریم که این گوشی ماه آینده معرفی و راهی بازار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج