۴۰۲۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES ۲۰۱۳

علاوه بر گزارش اتفاقات نمایشگاه CES ۲۰۱۳ نگاهی کلی می اندازیم به محصولاتی که قرار است امسال غرفه های این نمایشگاه را پر کنند. نمایشگاه امسال از ۸ تا ۱۱ ژانویه (۱۹ تا ۲۲ دی ماه) برپاست.

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

بر ترین ها : علاوه بر گزارش اتفاقات نمایشگاه CES 2013 نگاهی کلی می اندازیم به محصولاتی که قرار است امسال غرفه های این نمایشگاه را پر کنند. نمایشگاه امسال از 8 تا 11 ژانویه (19 تا 22 دی ماه) برپاست.

تلویزیون های گوگل

در حالیکه سونی و Vizio محصولات جدید خود را در وگاس به معرض نمایش گذاشته اند، به گزارش برترین ها شرکت هایی همچون ایسوس، Hisense و TCL در نظر دارند دستگاه های مبتنی بر پلتفورم گوگل تی وی خود را معرفی کنند. حالا اینکه این دستگاه ها چه هستند دقیقا معلوم نیست اما می توانند، صفحه نمایش، ست باکس یا باکس های IPTV باشند.

تبلت 10 اینچ ایسوس

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

در نمایشگاه امسال باید منتظر تبلت ۱۰ اینچ ایسوس باشیم. بر اساس شایعات، این تبلت با نام ME۳۰۱T Memo Pad ۱۰، صفحه نمایش ۱/۱۰ اینچ، سیستم عامل آب نبات ژله ای اندروید و پردازنده تگرا ۳ دارد.

گوریلا گلاس سه

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

در نمایشگاه امسال احتمالا باید منتظر نسل سوم نمایشگرهای Gorilla Glass از شرکت Corning باشیم. این نمایشگرها، در مقایسه با دو نسل قبلی، سه مرتبه بیشتر در مقابل خراشیدگی مقاوم هستند.
البته احتمالا Corning ، کابل های فیبر نوری جدیدی را نیز برای تاندربولت معرفی خواهد کرد.


Optimus G۲ ال جی

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

با ویدئویی که دو روز پیش در یوتیوب منتشر شد، مشخص شده ال جی برای حضور در نمایشگاه CES ۲۰۱۳ بسیار هیجان زده است. دراین ویدئو که چندان هم واضح و مشخص نیست، یک گوشی هوشمند وجود دارد که احتمالا Optimus G۲ ال جی است. احتمالا این گوشی، ۵ اینچ و دنباله رو خانواده اوپتیموس G ال جی است و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ با تراکم تصویر ۴۴۰ پیکسل در هر اینچ دارد.


فناوری ردیاب چشم برای ویندوز 8

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

شرکت سوئدی Tobii تکنولوژی، یک دستگاه جانبی ردیاب چشم برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۸ ساخته است.

Tobii Rex طوری طراحی شده است که با ماوس و صفحه کلید و لمس صفحه کار می کند اما قابلیت جدیدی نیز دارد که به واسطه آن می توان با مردمک چشم زوم کرد، صفحه را بالا و پایین برد و پنجره ای را باز کرد.


تلویزیون عجیب سامسونگ

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

در شایعاتی که از دو هفته پیش در اینترنت وجود دارد، سامسونگ قرار است تلویزیونی در CES امسال معرفی کند که تعجب همه را بر می انگیزد. این تلویزیون عجیب، طراحی فوق العاده جالبی دارد، نیمه شفاف است و می توان تا حدی تصاویر پشت آن را دید و هیچ فضایی را برای قاب دور صفحه هدر نداده است.

باید منتظر معرفی این محصول فوق العاده جالب باشیم تا بدانیم کی و چه زمانی وارد بازار خواهد شد.


سیستم نورافکن Hecto ال جی

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

در CES امسال احتمالا شاهد دستگاه پروژکتور Hecto که تصاویری با اندازه ۱۰۰ اینچ را تولید می کند از طرف شرکت ال جی باشیم. این تصاویر کیفیت ۱۰۸۰p فول اچ دی دارند و کاربر با این وسیله می تواند تجربه فوق العاه ای از تماشای فیلم داشته باشند. این دستگاه، ۳ پورت HDMI و ویژگی های تلویزیون دیجیتال و هوشمند را دارد. این پروژکتور تا ۲۵ هزار ساعت شارژ دارد.


مانیتورهای سری 7 سامسونگ

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

سامسونگ، دو مانتیور سری ۷ خود به نام های SC۷۷۰ (لمسی) و SC۷۵۰ (غیر لمسی) را در لاس وگاس معرفی خواهد کرد. مانیتور SC۷۷۰ این کمپانی کره ای، نخستین مانیتور چندلمسی است که برای ویندوز ۸ ساخته شده است. هر دو این مانیتورها کیفیت فول اچ دی دارند و یکی از آنها احتمالا بیشتر از یک پردازنده دارد.


نمایشگرهای Google TV شرکت ال جی

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

ال جی قرار است نمایشگرهای جدیدی مبتنی بر پلتفورم تلویزیون گوگل معرفی کند. احتمالا باید منتظر ۵ اندازه مختلف از سری GA۶۴۰۰، که از اندازه ۴۲ تا ۶۰ اینچ هستند، باشیم. البته این نمایشگرها ویژگی خاصی ندارند.


صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

یکی از جالب ترین محصولاتی که مشتاقانه منتظر معرفی آن هستیم، صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ است. بر اساس آنچه سامسونگ به وب سایت سی نت گفته است، این محصول، یک صفحه نمایش ۵/۵ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ و تراکم تصویر ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ است.


تلویزیون 110 اینچ UHD از سامسونگ

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

شایعاتی که در دسامبر سال گذشته در اینترنت منتشر شده بود، نشان می داد سامسونگ می خواهد در نمایشگاه لاس وگاس امسال، یک تلویزیون ۱۱۰ اینچ اولترا اچ دی معرفی کند.

البته این کمپانی کره ای، تلویزیون های OLED نیز برای معرفی دارد و گویا به این ترتیب می خواهد به همه بگوید «تلویزیون های من بهترین هستند».


ZTE Grand S

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013


قرار است امروز گوشی موبایل 5 اینچ شرکت ZTE با نام Grand S در نمایشگاه معرفی شود. به گزارش برترین ها به گفته شرکت سازنده، این گوشی باریک ترین گوشی هوشمند FHD و 5 اینچ جهان است. جنس گوشی از سرامیک است و به سبک چینی طراحی شده است.


تبلت Red Ridge اینتل

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

اینتل تبلتی به نام Red Ridge تولید کرده است که گویا در نمایشگاه CES امسال آن را معرفی خواهد کرد.


تلویزیون 110 اینچ 4K LED

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

شرکت Westinghouse بزرگ ترین تلویزیون ۴K LED جهان را در CES معرفی کرد. البته این بزرگ ترین تلویزیون موجود در بازار نیست. پیش از آن، پاناسونیک تلویزیون ۱۵۲ اینچ خود را معرفی کرده بود.


یک یا دو موبایل جدید از اچ تی سی

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

چند ماه پیش، شرکت تایوانی HTC دو تلفن هوشمند Droid DNA و One X+ خود را وارد بازار کرد. اما گویا این برایش کافی نبوده است و بر اساس شایعات قرار است دو گوشی هوشمند دیگر را معرفی کند. یکی از این گوشی ها، HTC M۷ است که احتمال ۵ اینچ خواهد بود.


ال جی، CPU می سازد

شایعات حاکی از این هستند که شرکت کره ای ال جی قرار است CPU تولید کند و این کار را نخستین بار با تولید تراشه برای تلویزیون های هوشمند با قابلیت های اینترنتی آغاز کرده است. احتمالا این تراشه H13 نام دارد. H آن از حرف اول سیستم سینمای خانگی و 13 از سال 2013 میلادی گرفته شده اند.


تبلت های تهدیدکننده

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

امسال شاهد تبلت های متعددی خواهیم بود. اما دو تبلت در میان آنها هستند که تبلت های موجود را تهدید می کنند.

به گزارش برترین ها ایسوس در حال ساخت تبلتی به نام ME۱۷۲V است که حدود ۷ اینچ اندازه دارد و رقیب نکسوس ۷ گوگل خواهد بود.

سامسونگ نیز در حال ساخت تبلت ۳/۱۳ اینچی است که قرار است رقیب تبلت های سری ترنسفورمر ایسوس باشد. این تبلت احتمالا داک صفحه کلید کامل نیز خواهد داشت.


تراشه جدید اینتل برای تبلت ها

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

در نمایشگاه CES ۲۰۱۳، اینتل در نظر دارد نسل بعدی تراشه های خود به نام Bay Trail-T را معرفی کند. بر اساس شایعات، این پردازنده چهارهسته ای در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه خواهد شد و در این نمایشگاه فقط اطلاعات فنی آن معرفی می شوند.


گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

در نمایشگاه امسال لاس وگاس باید منتظر نسل آینده گوشی های کهکشانی سامسونگ نیز باشیم. این گوشی با نام Galaxy S۴، صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و تراکم تصویر ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ دارد.


بزرگ ترین تلویزیون اولترا اچ دی

عجایب تکنولوژی در نمایشگاه CES 2013

به گزارش برترین ها سامسونگ قرار است با تلویزیون ۸۵ اینچ Ultra HD LED خود در نمایشگاه سال ۲۰۱۳ لاس وگاس ظاهر شود که لقب بزرگ ترین تلویزیون تجاری جهان را با خود یدک می کشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج