۴۰۲۳۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مراکز فعال اهدای خون در تاسوعا و عاشورا

با اعلام انتقال خون استان تهران، ۹ مرکز فعال در تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمت به هموطنان در پایتخت هستند.

خبرگزاری ایسنا: با اعلام انتقال خون استان تهران، ۹ مرکز فعال در تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمت به هموطنان در پایتخت هستند.

سه‌شنبه بیستم و چهارشنبه بیست‌ویکم مهرماه مصادف با تا سوعا و عاشورای حسینی، مراکزانتقال خون وصال، آزادی، نارمک، پیروزی، چیذر، شهریار، ورامین و تیم‌های سیار اهدای خون در مرکز ری شناسی و حسینیه سوهانک آماده پذیرش اهداکنندگان خون در پایتخت هستند.

بر این اساس مراکز فعال عبارتند از:

واحد اهدای خون مرکز واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی، شماره ۹۹. از ساعت ۸ تا ۲۳ اهداکنندگان خون را پذیرش می‌کند.

مرکز نارمک، بزرگراه رسالت، واقع در بین میدان رسالت و چهارراه سرسبز، نبش خیابان ۴۹، مرکز آزادی، واقع در میدان آزادی، داخل پارک المهدی (عج)، جنب ساختمان شهر کتاب، مرکز پیروزی، واقع در بین خیابان اول و دوم نیروی هوایی، روبروی سازمان تامین اجتماعی پلاک ۲۷، مرکز چیذر واقع در خیابان حکمت، چیذر - میدان ندا، مرکز شهریار واقع در شهرستان شهریار، خیابان انقلاب، روبروی امامزاده اسماعیل (ع) و مرکز ورامین واقع در کمربندی شهیدبهشتی، خیابان مجتمع ادارات، خیابان امیرکبیر، کوچه خیام از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای اهداکنندگان خون هستند.

در عین حال در این روز مرکز ری شناسی واقع در شهرری، میدان شهرداری، خیابان مدرس ضلع شمال غربی میدان و حسینیه سوهانک در سوهانک، حسینیه سوهانک از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا پایان مراسم عزاداری آمادگی خدمت‌رسانی به اهداکنندگان خون وجود دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون تهران، در روز عاشورا نیز واحد اهدای خون مرکز از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ و مراکز نارمک، آزادی، پیروزی، چیذر، شهریار و ورامین از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر پذیرای اهداکنندگان خون هستند. در عین حال در روز عاشورا در مرکز ری‌شناسی و حسینیه سوهانک هم از ساعت ۸ تا پایان مراسم عزاداری آمادگی ارائه خدمت به اهداکنندگان خون وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج