۴۰۲۴۲۳
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

خودروسازان در جمع ۱۰۰ برند با ارزش جهان

تسلا برای اولین بار در بین ۱۰۰ برند با ارزش جهان جای گرفته است. در حقیقت این شرکت تنها تازه‌وارد در تحقیق بهترین برندهای جهانی سال ۲۰۱۶ است و با ارزش تخمینی ۴.۰۱۱ میلیارد دلار در جایگاه صدم قرار گرفته است.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: تسلا برای اولین بار در بین ۱۰۰ برند با ارزش جهان جای گرفته است. در حقیقت این شرکت تنها تازه‌وارد در تحقیق بهترین برندهای جهانی سال ۲۰۱۶ است و با ارزش تخمینی ۴.۰۱۱ میلیارد دلار در جایگاه صدم قرار گرفته است.

خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان

طبق اخبار منتشر شده از سوی اینتربرند، رشد تسلا با تغییر اولویت‌های مصرف‌کنندگان افزایش یافته است. نسل جدیدی از خریداران خودرو به دنبال ارزش، راحتی و راندمان بالا هستند که همین امر به تاثیر بالای برندهایی چون تسلا به منظور طراحی‌های جدید و برجسته اجازه می‌دهد.

خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان

خودروسازان کلاً در این تحقیق خوب عمل کرده‌اند و در مجموع ۱۵ برند خودروساز در بین ۱۰۰ برند باارزش جهان دیده می‌شوند. تویوتا در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته و نسبت به سال گذشته رشد یک پله‌ای را نشان می‌دهد. ارزش این برند ۵۳.۵۸ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. مرسدس بنز نیز دومین برند خودروسازی برتر با رتبه‌ی نهم است و ارزش آن ۴۳.۴۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است. ب ام و نیز با ارزش تقریبی ۴۱.۵۳۵ میلیارد دلار در رتبه‌ی یازدهم قرار گرفته است.

خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان
برای دیدن عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک نمایید.

خودروسازان حاضر در این لیست در مجموع ارزش 256.604 میلیارد دلاری دارند که طبق گفته‌ی اینتربرند نسبت به سال پیش رشد 9.5 درصدی را نشان می‌دهند. نیسان بیشترین رشد انفرادی را داشته و با رشد 22 درصدی ارزش 11.066 میلیارد دلاری دارد. جای تعجبی ندارد که فولکس‌واگن بزرگ‌ترین بازنده بوده و ارزش آن با 9 درصد کاهش به 11.436 میلیارد دلار رسیده است؛ اما آئودی و پورشه به ترتیب رشد 14 و 18 درصدی را داشته‌اند.

موتورسیکلت‌ساز افسانه‌ای هارلی دیویدسون نیز در مکان هشتادم این لیست قرار داشته و ارزش آن 5.527 میلیارد دلار است.

علیرغم عملکرد خوب خودروسازها، اینتربرند خاطر نشان کرده که صنعت خودرو با چالشی بزرگ در حفظ عملکرد خود در سال‌های آینده مواجه خواهد بود.
این گزارش می‌گوید: «مالکیت یک خودرو برای نسلی که درباره‌ی اثرات زیست‌محیطی و هزینه‌های بالای خودرو نگران هستند اهمیت کمتری می‌یابد.»

همان‌گونه که چشم‌انداز صنعت خودرو تغییر می‌کند، خودروسازها مجبور خواهند بود تا خود را با واگرایی گروه‌های مصرف‌کننده تطبیق دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      صنعت مونتاژکاری و عقب افتاده خودروسازی ایران هیچ جایگاهی درجهان نداردولی بهترین تخصص و مهارت را در خالی کردن جیب مردم دارد.ایرانخودرو و سایپا که دو شرکت ظالم و مونتاژ کار هستند انحصاری و غیررقابتی میباشند.

    • رضا

      بنظرم منتاژکارای ایرانی پولدارتر ازین حرفا باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج