۴۰۲۴۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تجهیز معابر نیویورک به‌ تکنولوژی تشخیص چهره

اندرو کومو، فرماندار نیویورک اعلام کرده می‌خواهد تکنولوژی تشخیص چهره را در قسمت‌های مختلف نیویورک پیاده‌سازی کند.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: حتما تابه‌حال فیلم‌های زیادی دیده‌اید که در آن‌ها پلیس با استفاده از دوربین‌های پیشرفته آدم‌های بد قصه را آن‌هم از میان جمعیت شناسایی می‌کند و بعد گره‌ی مشکلات به‌راحتی باز می‌شود. در این فیلم‌ها حرف از تکنولوژی تشخیص چهره‌ای است که ظاهرا قرار است به‌صورت فراگیر پایش به دنیای واقعی باز شود. اندرو کومو، فرماندار نیویورک اعلام کرده می‌خواهد تکنولوژی تشخیص چهره را در قسمت‌های مختلف نیویورک پیاده‌سازی کند.
تجهیز معابر نیویورک به‌ تکنولوژی تشخیص چهره

این‌طور که کومو می‌گوید، برنامه‌ی او برای پیاده‌سازی این تکنولوژی در سطح شهر شامل نصب دوربین‌ها، سنسورها و سیستم‌هایی برای تشخیص چهره در جاهایی مثل زیر پل‌ها و داخل تونل‌هاست. با مجهز کردن شهر به تکنولوژی تشخیص چهره، می‌توان دست‌کم مقداری از نگرانی روبه‌افزایش نیویورک را درمورد جرم‌وجنایت‌ها و حملات تروریستی کاهش داد؛ چرا که با این تکنولوژی به‌راحتی می‌شود تروریست‌ها یا مجرمان را از میان جمعیت شناسایی و دستگیر کرد.

کومو در نوشته‌ای در وب‌سایت فرمانداری نیویورک اعلام کرده در همه‌ی تقاطع‌ها و همچنین نقاط حساس پل‌ها و تونل‌ها سنسورها و دوربین‌های پیشرفته‌ای نصب خواهد شد که می‌توانند پلاک ماشین‌ها را بخوانند و همچنین نرم‌افزار و تجهیزات تشخیص چهره را آزمایش کنند. این تکنولوژی همچنین در آینده برای فرودگاه‌ها و پایانه‌های ترانزیت هم استفاده خواهد شد.

البته تکنولوژی موجود برای تشخیص چهره هنوز مشکلاتی دارد و آن‌طور که برای اقدامات امنیتی حساس لازم است، دقیق عمل نمی‌کند اما این‌طور مشکلات معمولا به چند آزمون‌ و خطا نیاز دارند و به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد بهبود نرم‌افزارها و استفاده‌ی فراگیر ازتکنولوژی تشخیص چهره در شهرهای مهم و بزرگ دنیا باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج