۴۰۲۶۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیروزی دشوار ایتالیا برابر مقدونیه

ایتالیا در دیداری خارج از خانه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، مقابل مقدونیه با نتیجه ۳-۲ پیروز شد.

ورزش سه: شاگردان جامپرو ونتورا در این دیدار ابتدا از حریف پیش افتادند اما در ابتدایی نیمه دوم با دریافت دو گل، غافلگیر شدند؛ اما در دقایق پایانی توانستند دو بار دروازه حریف باز کنند و به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 24، ایتالیا روی یک ضربه کرنر به گل رسید.
پیروزی دشوار ایتالیا برابر مقدونیه
روی ارسال عالی فدریکو برناردسکی روی تیر اول بود که آندره ا بلوتی با ضربه ای غیرقابل مهار، دروازه مقدونیه را باز کرد و آتزوری را پیش انداخت.

در ادامه باز هم این ایتالیایی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند و حتی می توانستند در همان نیمه اول به گل دوم برسند اما کم دقتی در ضربات آخر باعث شد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.
نیمه دوم را مقدونیه بهتر آغاز کرد و در همان 15 دقیقه ابتدایی، دو بار به گل رسید. روی اشتباه وراتی در مرکز زمین، نستروفسکی صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه، بوفون را مغلوب کرد.
دو دقیقه بعد، فرحان حسنی توانست مقدونیه را پیش بیندازد. این بار اشتباه برناردسکی بود که مقدونیه را صاحب یک ضدحمله کرد و در نهایت حسنی روی پاس پاندف، دروازه حریف را باز کرد.
بعد از این گل ایتالیایی ها خیلی سریع واکنش نشان می توانستند در دقیقه 65 به گل تساوی برسند اما ضربه دیدنی ایموبیله، از بالای دروازه به بیرون رفت.
اما فشار حملات ایتالیایی سرانجام در دقیقه 75 به ثمر نشست و ایموبیله توانست کار را تمام کند. روی همکاری وراتی و کاندروا، ایموبیله با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.
اما این پایان کار نبود و بازیکنان ایتالیا در دقایق پایانی تلاش زیادی برای رسیدن به گل پیروزی انجام دادند و در نهایت در وقت های تلف شده به هدف شان رسیدند. این بار هم کاندروا در نقش گلساز ظاهر شد و روی ارسال او، ایموبیله با ضربه سر دروازه مقدونیه را باز کرد تا ایتالیا با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج