۴۰۲۶۸۴
۶۳ نظر
۵۰۳۷
۶۳ نظر
۵۰۳۷
پ

مداح مشهور: امام حسین (ع) هم فحش میداد

یک استاد حوزه و دانشگاه در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز یک مداح مشهور که شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، واکنش نشان داد و گفت: شب گذشته یک مداح با توهین و جسارت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارات (ع) گفت «امام حسین (ع) هم فحش می‌داد».

خبرگزاری ایسنا:‌ یک استاد حوزه و دانشگاه در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز یک مداح مشهور که شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، واکنش نشان داد و گفت: شب گذشته یک مداح با توهین و جسارت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارات (ع) گفت «امام حسین (ع) هم فحش می‌داد».

آیت‌الله سیدعباس حسینی قائم‌مقامی در شب هشتم عزاداری سید و سالار شهیدان به تبیین معارف آن حضرت تحت عنوان «از اسلام نبوی تا اسلام اموی، ملاک‌ها و معیارها» پرداخت و نسبت به اظهارات توهین‌آمیز یک مداح واکنش شدیدی نشان داد.

رئیس هیأت مؤسس اتحادیه اروپایی علمای شیعه گفت: شب گذشته قطعه فیلمی از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که باید به آن گریست. حالم از دیدن این فیلم بد شد. در این فیلم ساحت اهل بیت توسط یک مداح که بیش از ۴۰ سال است می‌شناسمش مورد جسارت قرار گرفت. این بنده خدا فردی متدین و سرشناس و خالص است و خیلی از حرف‌هایی که به وی نسبت می‌دهند به او نمی‌چسبد اما به مفهوم واقعی کلمه، بی‌سواد است.

رئیس انستیتو اروپایی الهیات صلح ادامه داد: در این فیلم مصاحبه‌گر به وی می‌گوید گاهی شما در جلسات خود انتقاد می‌کنید، که وی پاسخ می‌دهد بله، بعد از او می‌پرسد شما در جلسات خود فحش هم می‌دهید؟ این مداح بی‌سواد جواب می‌دهد بله خود امام حسین (ع) هم فحش می‌داد.

بنیانگذار مجلس اعلای شیعیان آلمان با ناراحتی و اندوه فراوان، گفت: باید همه انا لله و انا الیه راجعون بگویند. این سخن در ایام ماتم و سوگواری اباعبدالله بیان شد آیا مراجع و مدعیان دینداری این فیلم را ندیدند؟ چرا هیچ واکنشی از خود نشان ندادند؟ آیا حاج اکبر ناظم و حاج مرشد و آقای شجاعی اینگونه بودند؟ به کجا می‌رویم؟ چرا از هیچ‌جا صدایی بلند نشد؟

این عالم برجسته شیعه ادامه داد: آیا اباعبدالله ناسزا می‌گفت و فحش می‌داد و حُر فرمانده لشکر یزید ناسزا نمی‌گفت؟ این تناقض چطور قابل توجیه است؟ حر چون در برابر امام ادب کرد اهل نجات شد و ارتقاء پیدا کرد؛ آن وقت امام حسین(ع) ناسزا می‌گفت؟ تصور این حرف هم سخت و شرم‌آور است. اگر بنده و امثال بنده نسبت به این توهین واکنش نشان ندهیم و اعتراض نکنیم لباسمان را باید آتش زد و امام زمان (عج) این کار را می‌کنند و با هیچ فردی مدعی هم شوخی ندارند.

رئیس انستیتو الهیات صلح آلمان ضمن ابراز تأسف از چنین اظهاراتی گفت: وقتی یک عمر معیارها شناخته نشود اینچنین به ساحت معصوم توهین می‌شود.

وی با طرح این پرسش که جوانانی که سخن این مداح را می‌شنوند چه احساسی پیدا می‌کنند؟ گفت: معتقدم اینها دو سته می‌شوند؛ یک دسته جوانانی که در حالی که عمل دینی دارند، مسخ شده‌اند و گروه دوم می‌گویند ما اصلا دین نمی‌خواهیم و به والله به تالله به امام زمان (ع) به جده اطهرم سوگند بنده خودم به چشمم چنین جوانانی را می‌بینم در حالی به خود خدا قسم این جوانان از دین فراری نیستند بلکه به به دلیل توهمی که امثال بنده در ذهنشان می‌سازیم از دین‌گریزان شده‌اند.

رئیس سابق مرکز اسلامی هامبورگ ادامه داد: اخیرا به جوان تحصیلکرده‌ای گفتم نور ایمان در نهان جان تو نهفته است. اگر من هم جای تو بودم شاید هزار بار بیشتر از فراری می‌شدم اما فرق من با تو این است که من چند نفر آدم دیده‌ام.

آیت‌الله حسینی قائم‌مقامی در حالی که از شدت ناراحتی می‌گریست، گفت: خدایا اگر من سیدعباس حسینی قائم مقامی چیزی به دین تو نمی‌افزایم، در این شب عزیز یک لحظه به من فرصت نده.

این استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: خدا آقای مهدوی‌کنی را رحمت کند. ایشان شاگرد مرحوم برهان بود. مرحوم برهان وقتی فردی به لباس روحانیت ملبس می‌شد می‌گفت خدا از شر این لباس حفظت کند. بلکه به تن کردن این لباس مسئولیت سنگینی دارد. باید دائم الاضطرار بود همان‌طور که حضرات معصومین این‌گونه بودند. باید از خدا خواست تدبیر امر ما را خودش انجام دهد و ما را به حال خود رها نکند. ما به خیر و شر خود آگاه نیستیم. باید مضطرانه به امام حسین(ع) متوسل شویم. این شب‌ها متمم شب‌های قدر است. کاستی‌هایمان را باید با شب قدر حسین (ع) جبران کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: معیارها در هر حوزه‌ای دائما باید مورد شناسایی و احصاء قرار بگیرد. مهم این است که معیارِ معیار مشخص شود. در این صورت می‌توان تفاوت بین اطلاعات معیار و غیر معیار و ادعا را تشخیص داد. این معیارها بخشی از هندسه معرفتی هرم وجود شناختی است. علم‌ورزی و علم بسیط و مرکب با مبحث معیارها ارتباط دارند و یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

رییس سابق مرکز اسلامی هامبورگ ادامه داد: خصوصیت گزاره‌های معیار، ناظر و داور بودن آنهاست. این گزاره‌ها بر گزاره‌های بسیط ناظر هستند. اگر در مجموعه‌ای با بیش از یک عضو روبرو باشیم حتما در این مجموعه گزاره معیار وجود دارد که ناظر و فرادست است. اگر بخواهیم این مجموعه را در قالب شکل هندسی نشان دهیم شکلی هرمی خواهد داشت که گزاره معیار، ناظر و فرادست در راس این هرم قرار می‌گیرد.

حسینی قائم‌مقامی با بیان اینکه با حذف گزاره معیار چه اتفاقی می‌افتد؟ اظهار کرد: دو حالت به وجود می‌آید یا اصلا مجموعه شکل نمی‌گیرد. انبوهی آیات و هزاران روایت و حدیث داریم که اجزاء معرفت دینی را تشکیل می‌دهد. در چنین مجموعه‌ای اگر گزاره معیار وجود نداشته باشد مواجهه، مواجهه خطی می‌شود و به تدریج تناقض‌ها و مشکلات خودنمایی می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در هر مجموعه‌ای همه اجزا با یکدیگر پیوستگی و همپوشانی دارند اما در جمع و با هم بودن، اینچنین نیست به همین دلیل به تدریج اختلافات بین اجزاء این جمع خودش را نشان می‌دهد و مجبور می‌شویم با تولید منطق درونی شکاف بین اجزاء را پر کنیم حال آنکه در مجموعه بهم پیوسته منطق بیرونی وجود دارد و منطق درونی در انسجام با منطق بیرونی است.

رئیس انستیتو الهیات صلح آلمان ادامه داد: در ترکیه همه سکولارها و گروهای مختلف دینی و سیاسی روزهای جمعه با حضور در نماز جمعه شهر را یکپارچه نمازخانه می‌کنند اما در غیر جمعه شهر یکپارچه رنگ اروپایی دارد. عجیب است، سکولار و مذهبی در ترکیه حول یک مسأله وحدت می‌کنند. مثلا آتاتورک دیگر عامل وحدت‌بخش سکولارها و مذهبی‌های این کشور است.

وی متذکر شد: یکی از نشانه‌های دین حقیقی وحدت‌آفرینی آن دین است و اختلاف‌افکنی یکی از پدیده‌های بدون منشاء دینی است به همین دلیل مجبور می‌شویم با ابزارهای امنیتی، انسجام را به جامعه تزریق کنیم یعنی با تحمیل عامل بیرونی، منطق درونی بر منطق بیرونی و بین الاذهانی تحمیل می‌شود و البته به صورت مصنوعی نتایجی دارد در حالی که در مجموعه انسجام واقعی از درون ایجاد می‌شود. در چنین وضعیتی عوامل پرسشگر متهم به تکفیر و بی‌دینی و بی‌ایمانی می‌شوند.

رییس سابق مرکز اسلامی هامبورگ ادامه داد: البته یک اتفاق دیگری هم می‌افتد و آن تبدیل نشانه‌ها به سمبل و نماد است. خصوصیت نماد، رمزآلودی است و خصوصیت نشانه، شفافیت است. با چنین برهان و استدلالی خواب‌نمایی و مصلحت‌اندیشی و ارجاع به آینده و متهم کردن مردم به نفهمی توسط مدعیان دینداری در جامعه شیوع پیدا می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوست عزیز سوال گزارشگر بسیار بی معنی بوده چون حاج منصور اعتراض میکنه ولی فحاشی نمیکنه. مصاحبه گر بهش گفته شما فحش میدی!!!!! اخه این سواله? حاج منصورم منظورشون این بوده اگه اعتراض به بی عدالتی و دزدیهای برخی مسیولان فحش به حساب بیاد پس امام حسین هم که معترض ظلم بودند فحش میدادند.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم این گزارشو دیدم خدایی کلمه ی فحش اصلا استفاده نشد!یکم انصافم خوب چیزیه

      • امير

        اولا چرا هردوتون بي نام و نشان هستيد؟
        دوما اگه اينطوره كه شما ميگي ، كي گفته امثال اين آقا و خود بنده اينقدر معصوم هستيم كه ميتونيم خودمون و كارهامون رو با انسانهاي بزرگي مثل امامان بزرگوارمون مقايسه كنيم

    • پیرمرد پرسپولیسی

      خدانگذردازکسی که بی اخلاقی را دراین مملکت نهادینه کرد

    • زهرا

      با تمام وجودم متاثر شدم و چرا تلویزیون صحبت های این آدم بیسواد پخش میکنه که یه عده ای از خدا بی خبر وسست ایمان آنهم شلید باورکنن . روی سخنم با این آدم بیسواده چه شناختی روی امام حسین داری چرا دروغ گفتی امام معصوم هرگز فحش نمی دهد اگه امام حسین می شناختی این جسارت به ساحت مقدس ایشان نمی کردی چطور روز ی که مردی وهمچنین روز قیامت به ایشان چه جوابی داری ای بیسواد هم دروغ گفتی هم تهمت زدی هم غیبت سه گناه کبیره باهم . دل امثال منو به درد آوردی خود من شاکی تو بروز قیامتم . عجب دنیایی شده . بنظرمن نباید دیگه مداحی کنی . برو بحال خودت زار زار بنال . توهین تو به امام توهین بخداست .

    • یگانگی

      افرین بر این استاد آگاه شجاع وم تعهد که منکر به این بزرگی را در ایام عزاداری طاق ت نیاوردند و تذکر دادند.

    • بدون نام

      وای بر ما وای بر ما
      بی سوادی در این مملکت چه بیداد میکند
      خدا هدایت کند جسارت کنندگان را

    • دراكولا تا به تا

      ما كه نفهميديم كي حالا درست ميگه؟!!

    • فروشگاه

      انشاءالله که ورزشگاه آزادی مداح ومرثیه خوان ها مقابل کره جنوبی فحاشی نکنن....

    • امير

      كل سواد مداحان را جمع كنيد به كلاس پنجم نميرسد

      پاسخ ها

      • محسن

        دوست عزیز این حرف شما توهین به کل مداحان به حساب میاد،هستن مداحانی که تحصیلکرده اند و سواد بالایی هم دارن،حالا شما باهاشون برخورد نداشتی این دلیل نمیشود سواد همه مداحان رو زیر سوال ببری.

    • بدون نام

      واقعا باید تامل کرد چرا اینجا رسیدیم و از کجا به اینجا امدیم
      از مدح های ریتمیک به روز تا ابداعات در حرفها و خرافات
      کسی هم جلودار نیست برای این نوع برخوردها

    • سام

      حالا چون ایشون مداح هستش و این حرفو زده اشکالی نداره ولی اگه یه آدم عام یا یکی از هنرمندا اینو گفته فاجعه میشد

    • سکوت

      مداحای ما رو ببین تو رو خدا! ؟؟

    • بدون نام

      چهل هزار بار نوشتید رئیس فلان نهاد .. بابا سمت بنده خدا رو فهمیدیم..آلمان و همبورگ و ...
      خب خیابون و خونه ش رو هم بنویسید..چقد کج سلیقه اید شما با این متن نوشتنتون

    • سیدموسی

      متاسفانه بیشتر مداحان امروزی کاسه داغ تر از آش شده اند

    • جعفر نبیلی

      امام حسین (ع) کی فحشت داد که همچین حرفی میزنی
      lier when imam hussain (a) say anything bad ??

      پاسخ ها

      • مهسا

        خدا خیرت بده ... 5 دقیقه است دارم به اون
        (a)
        می خندم ... عااااااااااالی بود :))))

        عزیز جان باید بنویسی
        (PBUH)
        peace be upon him

    • بدون نام

      فحش در احاديث و روايات

      3- در متون و منابع غني اسلامي و روايات پيشوايان دين عليهم السلام صحبت رکيک ٬فحش دادن و عدم عفت کلام ٬بسيار مذمت شده و نهي گرديده است.در روايتي آمده که:

      ـ الامام الصادق(‌ عليه السلام ): « اِحفَظ لِسانَك عَن خَبيثِ الكلامِ ». « زبان خود را از بيان كلمات زشت و ركيك محافظت كن ».

      ـ الامام علي( عليه السلام ): « الفُحشُ وَ التَّفَحُّشُ لَيسا مِن الإسلامِ ». « دشنام دادن و بد دهني ( يا دشنام شنيدن ) از اسلام بدورند ».

      ـ الامام باقر( عليه السلام ): «‌ اِنَّ اللهَ يبغِضُ الفاحِشَ المُتَفَحُّشَ ». « خداوند شخص ناسزاگوي بد دهن ( يا دشنام شنو ) را دشمن دارد ».

      ـ رسول الله( صلي الله عليه و آله ): « اياكُم وَ الفُحشَ ؛ فَاِنَّ اللهَ عَزَّوَجَلَّ لايحِبُّ الفاحِشَ المُتَفَحِّشَ ».4

      پيامبر خدا( صلي الله عليه و آله ): « از دشنامگويي بپرهيزيد، زيرا خداي عزوجلّ ناسزاگوي بد دهن را دوست ندارد ».

      ـ رسول الله(‌صلي الله عليه و آله ):‌ «‌ ما كَانَ الفُحشُ في شيءٍ قَطُّ اِلّا شانَهُ، وَ لا كانَ الحَياءُ في شيءٍ قَطُّ الّا زانَهُ ». « زشت گويي ( و زشت كرداري ) هرگز در چيزي نبود مگر اينكه آن را عيبناك گردانيد و شرم و حيا هرگز در چيزي نبود مگر اينكه آن را آراست ».

      ـ الامام علي( عليه السلام ):‌ « اَسفَهُ السُّفَهاءِ المُتَبجِّحُ بِفُحشِ الكَلامِ ». « نابخردترين نابخردان، كسي است كه به دشنامگويي افتخار كند ».

      ـ الامام علي( عليه السلام ): « مَن افحَشَ شفا حُسّادَهُ ». « كسي كه دشنام دهد دل حسودانش را خنك گرداند ».

      ـ الامام صادق( عليه السلام ): « مَن خافَ النّاسُ لِسانَهُ فهُوَ في النّارِ ». « هركس كه مردم از زبانش بترسند او در آتش است ».

    • ترکاشوند

      جناب آقای رییس سابق مرکز اسلامی هامبورگ لطفا توجه کنید :
      یزید (لعنت الله علیه) هم به دین خدا اهانت و توهین کرد. عاقبت اباعبدالله (ع) فرمود: این «یابن دعیه» می خواهد از من بیعت بگیرد. يعني پسر پیغمبر هم جواب اهانت به دین را با اهانت داد. جواب اهانت به دین همین است.به نظر شما برادر بزرگوار دفاع از دین محکوم است ؟ هر کسی اهانتی به دین کرد باید سکوت کرد ؟ و در آخر از شورای نگهبان هم تشکر و قدردانی میکنم که چقدر دقیق و به موقع تصمیم گیری می کنند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی سر و ته نداشت حرفتا.

      • بدون نام

        شورای نگهبان ؟چی میگه؟؟؟

    • بدون نام

      شما هم خودتون موندین توش

    • زیبا

      واقعا متاسفم برای همچین مداح مشهوری, کاشکی اسم این مداح را میگفتند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته اینا مشهورن بخدا من یکی تره هم براشون خورد نمی کنم

      • بدون نام

        بدون نام ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ شما مهم نیستی

      • بدون نام

        بدون نام 11:57 شما مهم باش و سرت رو هم براشون بده باش تا صبح دولتت بدمد

    • هادی جوانان

      غلامحسین پیروانی هم باید از جامعه ورزش اخراج بشود هم مداحی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا؟؟؟؟!!!

    • حیدر مجد

      با سلام و احترام و با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه السلام، این بنده حقیر بر خود لازم می دانم به سهم خودم از آقای حسینی بزرگوار به لحاظ نقد و انتقاد سازنده که از روی دلسوزی و خیر خواهانه بعمل آورده اند تقدیر و تشکر کنم و تا آنجا که آز احادیث و روایات اسلامی متوجه می شویم این عزیز به وظیفه خود در خصوص آمر به معروف و نهی از منکر عمل نموده است،وای کاش همه اهل فضل و ادب ومتدینین بدور از تعصب و فارغ از حزب و گروه و جناح به موضوع مهم دینی همت می گماشتند. والعاقبه للمتقین.

    • بدون نام

      امیدوارم هرکس سخنی بیان می کند که ازطریق رسانه ها پخش می شود روی گفته های خوددقت بیشتری داشته باشد

    • حسبن

      آخه این چه سایت خبریه اگه جرات انشار نظر ندارید پس چرا میگید نظر بدین من از یک مداح انتقاد کردم از حاشیه امنیتی این مداحان که هر توهینی میخواهن میکنند انتقاد کردم چرا سانسور میکنید یعنی مردم حق ندارند از یک مداح انتقاد کنند ولی مداح هر چه بخواهد میتواند بگوید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای آقا! شما کجای کاری برادر، من نظراتی دادم در کمال ادب و احترام و رعایت قوانین که سانسور شد.

    • بدون نام

      چقدر بدم میاد از این مجریه
      و متاسفانه الان کارهای اشتباه خودشان را هم به اسم بزرگان تمام میکنند

    • رویا ساز

      چرا مداح میتونه هر توهینی کنه و تو رسانه ملی پخش میشه؟؟//
      بعد الان اگه من خیلی مؤدبانه یه انتقاد ازش کنم نظرم میشه غیرقابل انتشار؟؟؟

    • شهناز

      بابا منظورش یزید بوده سرمردمو برید

    • محمد

      ضمن تشکر ازشما که تمام نظرات راپخش میکنید اگه همین حرف رابه فرض وزیرامورخارجه میزد اونوقت چه غوغایی به پامیشد

    • بدون نام

      دلیل توهین این اقایون مشخصه.

    • بدون نام

      .تا هفت هشت سال پیش صدا و سیما تا هفتم محرم برنامه طنز مهران مدیری پخش میکرد بعد بلافاصله بعد 11 محرم هم برنامه هاشو ادامه میداد چی شد که یکباره 6 ماه از سال رو انواع دهه درست کردیم ؟

    • بدون نام

      خدائیش اگه این حرف رو یکی از وزرا میزد الان کفن پوشها راهپیمائی نمی کردن.

    • بدون نام

      تردبان این جهان افتادنی است
      ........
      ........
      کمی صبرُ ظفر در راه است.....

    • امیر

      همه در این ایام برای دلشون و امام حسین کار میکنند به جز ...

    • محسن

      همیشه میگن شنیدن کی بود مانند دیدن،ما که اون مصاحبه رو ندیدیم پس اجازه قضاوت نداریم.

    • علی

      مادرت به عزات بشینه(خطاب به حر)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اونجا بودی دیگه امام این حرفو زده بود؟؟!!!

    • علی

      بعضی ها دیگه از حد گذروندن.
      دارن ..

    • بدون نام

      مادرت به عزایت بنشیند فحش است؟ تبعیت کورکورانه تا کی ؟

    • علي

      بله،در فرهنگ عرب یک فحش هست،اما امام حسین دلیل این حرفش این بود که حر وقتی بخواهد جواب بی احترامی به مادرش را با بی احترامی به مادر امام حسین جواب بده یادش بیاد که حسین پسر کیه و مادر حسین دختر چه کسیه؟خواهش میکنم تا وقتی که مطالعه ای راجب چیزی ندارید نظر کورکورانه ندهید.و...و...و

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب!!!! شما کدوم منابع رو مطالعه کردید که انقدر اطلاع دقیق دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! بابا دیگه تصور ذهنی حر رو که تو کتابای تاریخی نمینویسن!!!!!!!!!!!! هنوز توکمیت و کیفیت خیلی از وقایع تاریخ معاصرمون شک داریم اونوقت امثال شما جوری در مورد وقایعی که بیش از 1400 سال پیش اتفاق افتاده دقیق نظر میدید که آدم میخواد سر خودش رو بکوبه به دیوار بتنی!!!!!

    • بدون نام

      اینها همه از بیکاریه تقصیر احمدی نژاد

    • بدون نام

      الان همه شدن با سواد.. چ کامنتایی

    • بدون نام

      بنظرم واقعا ایشان درحد اظهار نظر نیستند.

    • بدون نام

      هیئت بغلی داره کوبیده میده جا نمونی

    • بدون نام

      در مسابقه فوتبال هر 1000 نفر یعنی 1 درصد از مردم ایران بدانیم چند درصد از مردم اعتقادی به اسلام ندارند. امیدوارم استادیوم پر شود که شیعیان حقه باز بفهمند که در ایران جایی ندارند

    • سارا

      متاسفم فقط همین رامیتوانم بگویم یاحسین مارا دراین دنیای بی دروپیکر دریاب

    • بدون نام

      من که اصلا تلویزیون نگاه نمیکنم اینقدر برنامه هاش یک سویه و جناحیه اعصاب ادم خرد میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزاران لایک

    • بدون نام

      در مورد حر و امام حسین
      امام به حر میگه سکلکت امک یعنی مادرت به غرابت بنشیند
      حر هم میگه حیف که مادرت فاطمه الزهرا هست واگرنه جوابت را می دادم
      امام حسین می خواسته حر را سر به راه کنه

    • بدون نام

      بدون نام 21:52
      وات د فاز؟
      یعنی اون هایی که می روند ورزشگاه ضد امام حسین هستند؟
      به نظرم امثال شما باعث وجود این حساسیت ها می شید
      اگر این حرف ها رو گزینید یه عده مثل حاج منصور نمیاد در موردش حرف بزنه

    • علی

      مگه شما اونجا بودی که الان داری به وقایع 1400 سال پیش فکر میکنی و بحث میکنی؟
      این حرفی که امام حسین به حر زد،یک نوع شیوه ی تربیت و تبلیغ فرهنگی هست

    • سید محمد

      باسلام قرآن دستور می دهد که بتهای کافران فحش ندهید چون آنها هم به خدای شما فحش خواهند داد افراد بی منطق وضفیف وبی دانش توجه به این آیه ندارند ومی گویند درنماز هم گاهی واجب می شود که فحش داد آنکه بگوید امام فحش دادبی منطق می باشد یاعلی مدد.

    • بدون نام

      خدایا به غریبی امام حسین(ع) ترا قسم میدهم منتقم خون ایشان را بفرست
      حسین جانم چقدر مظلوم وچقدر غریبی

    • سید ناصر سیدجوادی

      سلام اول فیلم این گزارش را بخوانید ایشان می گوید حالا این تهمت های که می زنید باید خودتان جواب گو باشید بی خودی صحبتهارا کم و زیاد نکنید چون صمت وتصویر موجود است زحمت بکشید نگاهی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج