۴۰۲۷۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توقف فروش نوت ۷ توسط اپراتورهای موبایل آمریکا

منفجر شدن مدل‌های جایگزین و به ظاهر سالم گلکسی نوت ۷ باعث شد که اپراتورهای موبایل آمریکا از فروش این محصول خودداری کنند. براساس اطلاعات منتشر شده AT&T، Verizon و T-Mobile از جمله اپراتورهایی هستند که دست به چنین کاری زده‌اند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: منفجر شدن مدل‌های جایگزین و به ظاهر سالم گلکسی نوت ۷ باعث شد که اپراتورهای موبایل آمریکا از فروش این محصول خودداری کنند. براساس اطلاعات منتشر شده AT&T، Verizon و T-Mobile از جمله اپراتورهایی هستند که دست به چنین کاری زده‌اند.

توقف فروش نوت 7 توسط اپراتورهای موبایل آمریکا

شرکت AT&T یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایل آمریکا به حساب می‌آید که مدل‌های اولیه‌ی گلکسی نوت ۷ را با مدل‌های سالم تعویض کرد و پس از منفجر شدن مدل‌های جدید دیگر آن‌ها را نمی‌فروشد. این اپراتور هنوز اعلام نکرده که از چه زمانی فروش گلکسی نوت ۷ را از سر می‌گیرد؛ اما سامسونگ گفته بود که همچنان روی مشکل انفجارهای گوشی جدیدش تحقیق می‌کند.

در ادامه‌ مشخص شده که اپراتور Verizon هم از فروش گلکسی نوت ۷ خودراری کرده است.‌ این شرکت در بیانیه‌ی خودش گفته:" سامسونگ روی امنیت محصولاتش کار می‌کند. همزمان با ادامه‌ی تحقیقات این شرکت تا برطرف شدن مشکل، ما از فروش نوت ۷ خوداری می‌کنیم. افرادی هم از ما این گوشی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را با محصولات دیگر تعویض کنند."

تا این لحظه مشخص شده که ۵ عدد از مدل‌های سالم گلکسی نوت ۷ منفجر شده‌اند و همین موضوع باعث شده که اپراتورهای موبایل در آمریکا و حتی کشورهای مختلف فروش این محصول را متوقف کنند. حالا باید ببینیم که مشکل این تلفن همراه هوشمند چه زمانی برطرف می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج