۴۰۲۷۷۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بالابردن قیمت بلیت اتوبوس غیرقانونی است

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری گفت که افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام پیش رو به بهانه یک سر خالی بودن، غیرقانونی است و برای پاسخ به افزایش تقاضا، تعداد سرویس های رفت و برگشت افزایش می یابد.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری گفت که افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام پیش رو به بهانه یک سر خالی بودن، غیرقانونی است و برای پاسخ به افزایش تقاضا، تعداد سرویس های رفت و برگشت افزایش می یابد.

احمدرضا عامری افزود: با وجود رشد سفرها طی روزهای آتی، نرخ بلیت اتوبوس ها افزایش نمی یابد زیرا سیستم فروش بلیت به گونه ای است که تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور و اتحادیه تعاونی مسافری قراردارد.

وی ادامه داد:اگرچه ۴ روز پیش رو، تعطیل است اما اوج سفرها را در امروز شاهد هستیم چون در روزهای آینده مردم در حال عزاداری هستند و حجم سفرها کاهش می یابد.

به گفته عامری، درحال حاضر ظرفیت محدودی برای اتوبوس ها داریم و امکان افزایش آنها وجود ندارد البته اتوبوس های تعمیراتی به سرویس اضافه شده اند و هم اکنون آماده سفر هستند اما برنامه ای برای افزایش تعداد اتوبوس ها نداریم.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری ادامه داد: اتوبوس جدیدی به ناوگان اضافه نمی شود اما تعداد سرویس ها افزوده می شود یعنی با رسیدن اتوبوس به مقصد، راننده تغییر کرده و اتوبوس بلافاصله مسیر برگشت را طی می کند.

وی به افزایش تردد در مناطق مرزی در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: در تعطیلات روزهای آینده، سفر به عتبات عالیات افزایش چندانی ندارد بلکه اوج سفر به کربلا برای اربعین حسینی است.

عامری اظهار کرد: بیشترترددها و سفرها در روزهای آینده داخلی است و اگرچه پیش بینی می شود که شهرهای مذهبی مقصد بسیاری از عزاداران باشند اما تجربه سال های گذشته نشان می دهد که تعداد سفرها و جابه‌جایی‌ها بین مناطق مختلف کشور تقسیم می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      شما بگید توی اینجا کدوم کار قانونیه که این دومیش باشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج