۴۰۲۸۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تاکسی های دریایی؛ به زودی در پاریس

وقتی خیابان های شهرها مملو از خودرو باشد، باید به فکر پیدا کردن راهی تازه برای حمل و نقل افتاد. شرکت نوپای SeaBubbles نیز با ایده خلاقانه خود، به فکر استفاده از آب های اطراف شهرها برای ارائه روشی تازه از حمل و نقل افتاده است.

وب سایت تک شات: وقتی خیابان های شهرها مملو از خودرو باشد، باید به فکر پیدا کردن راهی تازه برای حمل و نقل افتاد. شرکت نوپای SeaBubbles نیز با ایده خلاقانه خود، به فکر استفاده از آب های اطراف شهرها برای ارائه روشی تازه از حمل و نقل افتاده است.
تاکسی های دریایی؛ به زودی در پاریس

راه حل این شرکت را می توان در واقع تاکسی های دریایی آینده دانست. این شرکت هفت ماه پیش شروع به کار کرده و تاکنون نیم میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. بنیانگذاران این شرکت امیدوارند بتوانند نخستین نمونه آزمایشی از این وسیله حمل و نقل دریایی را در نمایشگاه بعدی CES رونمایی کنند و پس از آن، چند فروند از آن را در رودخانه سن تا تابستان سال ۲۰۱۷ وارد مدار سرویس دهی کنند.

به گفته طراح این وسیله نقلیه "این قایق دوستدار محیط زیست است، نه صدا تولید می کند و نه آرامش رودخانه را با امواج خود به هم می زند. شهرها شلوغ اند و ما موفق شدیم وسیله ای طراحی کنیم که این مشکل را حل می کند."

این تاکسی های دریایی با برق کار می کنند و از جنس فیابرگلاس و فوم های با تراکم بالا ساخته شده اند. حداکثر سرعت این تاکسی ها به 50 کیلومتر بر ساعت می رسد و علاوه بر راننده، امکان حمل پنج سرنشین را نیز دارند. البته طراحان این تاکسی امیدواراند طی مراحل بعدی، این قایق را به وسیله ای خودران و بی نیاز از راننده تبدیل کنند.
تاکسی های دریایی؛ به زودی در پاریس

هرچند این ایده بسیار جالب به نظر می رسد، اما موانع مالی و قانونی متعددی در پیش رو دارد. طراحی یک سیستم جدید حمل و نقل و کسب مجوزهای لازم و همچنین کسب سرمایه کافی اموری است که مدیران این شرکت باید با جدیت به فکر آنها باشند.

مدیران این شرکت گفته اند شاید برای شروع، این قایق ها را ابتدا در جزایر تفریحی بکار گیرند و در مراحل بعد، آن را وارد شبکه حمل و نقل شهری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج