۴۰۲۸۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وزیر اطلاعات: نهضت حسینی به خرافه آلوده نشود

وزیر اطلاعات با بیان اینکه نباید نهضت حسینی به خرافات و فقط برانگیختگی احساسی آلوده شود، گفت: با پررنگ کردن آثار فکری و عقلانی قیام عاشورا در عزاداری ها باید از محتوای انقلاب صیانت کرد.

خبرگزاری ایبسنا: وزیر اطلاعات با بیان اینکه نباید نهضت حسینی به خرافات و فقط برانگیختگی احساسی آلوده شود، گفت: با پررنگ کردن آثار فکری و عقلانی قیام عاشورا در عزاداری ها باید از محتوای انقلاب صیانت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) که در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، به نقش قیام حضرت امام حسین (ع) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ما به برکت آموزه ها و درس های مکتب عاشورا انقلاب کردیم و با تأسی به این مکتب و احیای تفکر عاشورایی از این انقلاب صیانت خواهیم کرد.

علوی با بیان اینکه رفتار دشمنان امام حسین (ع) ملاک نیست اما باید از آن عبرت گرفت، ادامه داد: مکتب سیدالشهدا برای ما الگو و سرمشق است؛ آنجا که حضرت بر سر دوراهی ذلت و شمشیر، فریاد هیهات من الذلة سر می دهد و شمشیر و شهادت را به جان می خرد و عزت را به ارمغان می آورد.

وی با تشریح نقش قیام عاشورا در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) خون را بر شمشیر پیروز دانستند و فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، ایشان با زدودن گرد و غبار از مذهب و فرهنگ عاشورایی و کنار زدن خرافه ها، فرهنگ و تفکر ما را حسینی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج