جاباما
۴۰۲۹۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: چرا خودتان را دیوانه می‌کنید؟

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که علی قربانی مجدداً در تمرینات آبی‌پوشان حضور نداشت.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

قبل از شروع تمرین تنیس فوتبال بین همگی بازیکنان انجام شد و مجدداً مثل روزهای گذشته کُری در این مسابقه دیده می‌شد. مهدی رحمتی و محمد خرمگاه به همراه میثم مجیدی در یک تیم حضور داشتند و جالب اینجاست که آنها موفق شدند تیم مقابل را در قالب فرشید اسماعیلی، علی چینی و بهنام برزای شکست دهند.

هنگامی که این مسابقه به پایان رسید و محمد خرمگاه سوت آغاز تمرین را زد، فرشید اسماعیلی به مربی استقلال اعتراض کرد و به او گفت: شما وقتی ما عقب افتادیم سوت پایان بازی را زدید که مربی آبی‌پوشان به وی گفت سه دقیقه دیرتر سوت زدم ولی نتوانستید مساوی کنید.

* علی قربانی مگویان و دو ملی‌پوش تیم استقلال در تمرین امروز حاضر نبودند.

* یکی از اعضای تیم آنالیز استقلال قبل از تمرین امروز مشغول چرخاندن دوربین به سمت بازیکنان بود و آن را تست می‌کرد که منصوریان از وی خواست این کار را تا آغاز تمرین انجام ندهد.

* سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز حدود ۱۵ دقیقه استیو جونز به گفت‌وگو پرداخت.

* بعد از شروع چند دقیقه از تمرین امروز منصوریان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به آنها گفت تصمیم گرفته‌ایم گوشه‌ای از زمین را برای شما مشخص کنیم و از شما پذیرایی کنیم و قرار است یک دستگاه مودم در اختیارتان بگذاریم تا از این به بعد کارهایتان را به خوبی انجام دهید. عکاسان نیز تنها می‌توانند در ۳۰ دقیقه‌ای در محل تمرین حاضر باشند. این اتفاق در حالی رخ داده که ۷ هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته و ظاهراًَ سرمربی تیم استقلال تازه امروز یادش افتاده که با خبرنگاران باید تعامل کرده و به این شکل از آنها استقبال کند.

* بعد از گذشت دقایقی از تمرین امروز یکی از اعضای تیم داوری با نام کرمی که به عنوان کمک داور در بازی‌های دوستانه استقلال حضور داشته به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آمد تا مطالباتش را بگیرد. وی خواستار مبلغ حق‌الزحمه خود بود و در این بین قصد داشت با نصرالله عبدالهی و بهتاش فریبا صحبت کند.

*در بخشی از تمرین امروز علیرضا منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و مثل روزهای گذشته سفت و سخت آنها را تمرین داد. منصوریان باز هم به مهاجمان تیمش تأکید کرد که وقتی پاسی به شما می‌رسد نباید توپ را نگاه کنید و منتظر باشید تا به شما برسد بلکه باید برای رسیدن به توپ دعوا کنید حتی اگر آسیب ببینید همچنین به هنگام تمرین حمله روی دروازه محمد خرمگاه باز هم به شدت عصبانی شده و بر سر رابسون و میلاد ذکی‌پور فریاد زد که در جایگیری‌هایشان دقت داشته باشند. این توصیه‌ها در طول هفته‌های گذشته چندین بار به مدافعین تیم استقلال از سوی منصوریان و خرمگاه انجام شده است.منصوریان وقتی دوباره این اشتباهات را از طرف مدافعان دید به سمت آنها رفت و با حرکات بدن خود نحوه جایگیری را به آنها نشان داد و با صدای بلند گفت انجام دادن این کار سخت است؟ چرا خودتان را دیوانه می کنید؟!

در ادامه وقتی بهنام برزای دچار اشتباهاتی شد منصوریان بر سر این بازیکن هم فریاد زد و گفت اشتباه را انجام می دهی و بعد می گویی چرا من را در بین ۱۸ نفر نگذاشتی. این تذکر منصوریان به هافبک استقلال در حالی صورت گرفت که شایعه شده چند بازیکن جوان این تیم بعد از بازی با ملوان نوین به دلیل بازی نکردن خود ناراحت بودند.

* در تمرین امروز تنها چند نفر از طرفداران به صورت پراکنده حضور داشتند.

تیم فوتبال استقلال فردا در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد که روز شنبه برگزار می‌شود پیگیری خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج