۴۰۳۰۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اوباما: اظهارات ترامپ نگران کننده است

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر لب به انتقاد از نامزد جمهوریخواهان گشود و ضمن نگران کننده توصیف کردن اظهارات «ترامپ» وی را فاقد شخصیت لازم برای ورود به کاخ سفید دانست.

خبرگزاری مهر: «باراک اوباما »در اظهاراتی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی گفت: یکی از موضوعات آزار دهنده درباره این انتخابات به اظهارات نامزد جمهوریخواهان مربوط می شود. من لازم نمی بینم که این سخنان را در اینجا تکرار کنم زیرا کودکان در اینجا حضور دارند.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: ترامپ شخصیت لازم برای ورود به کاخ سفید را ندارد. تحقیر و توهین وی به زنان محدود نمی شود و همچنین اقلیت ها، مهاجران، پیروان مذاهب دیگر و تحقیر افراد ناتوان و معلول و فحاشی به نظامیان و بازنشستگان نظامی را هم در بر می گیرد.

اوباما افزود: من چند موضوع دیگر را به شما می گویم. او با تحقیر دیگران تلاش می کند که تکبر خود را نشان دهد و خود را بزرگ جلوه دهد. او از شخصیت لازم برای فردی که برای کاخ سفید شایسته باشد برخوردار نیست. گفته می شود که او توجهی به ارزش های اساسی که ما تلاش می کنیم که کودکانمان از آن بهره مند شوند، ندارد. گفته می شود که وی برای یک دموکراسی پویا، توجه و احترامی قائل نمی شود.

از روز جمعه و پس از انتشار فایل های صوتی و تصویری جدید از ترامپ که در آن به زنان توهین می کند، انتقادها از وی رنگ و بوی جدیدتری به خود گرفته تا جائیکه برخی از بزرگان حزب جمهوریخواه خواستار کناره گیری وی از ادامه رقابت ها شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج