۴۰۳۰۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پای «لینکلن» اسپیلبرگ هم به مناظره باز شد!

دومین مناظره ریاست جمهوری آمریکا میان هیلاری کلینتون و دانلد ترامپ ساعاتی قبل در حالی به پایان رسید که خیلی از رسانه‌ها و تحلیل‌گرها به این مناظره لقب بدترین یا زشت‌ترین در تاریخ آمریکا را دادند.

مجله دنیای تصویر: دومین مناظره ریاست جمهوری آمریکا میان هیلاری کلینتون و دانلد ترامپ ساعاتی قبل در حالی به پایان رسید که خیلی از رسانه‌ها و تحلیل‌گرها به این مناظره لقب بدترین یا زشت‌ترین در تاریخ آمریکا را دادند.
پای «لینکلن» اسپیلبرگ هم به مناظره باز شد!

نامزدها دومین مناظره را هم به حملات شخصی و تند گذراندند و در مجموع نود دقیقه آنچه که بیشتر از برنامه‌ها و سیاست‌های آتی ترامپ و کلینتون در معرض توجه قرار گرفت، برخوردهای شخصی آنها بود. مانند دست ندادن آنها در ابتدای مناظره یا اتهام ترامپ به بیل کلینتون درباره روابط جنسی خارج از چارچوب و این که اگر رئیس‌جمهور شود هیلاری کلینتون را به دلیل رفتارهای غلطش در دوران وزارت مستحق زندانی شدن می‌داند.

مناظره‌ی دوم در توییتر و شبکه‌های اجتماعی هم رکورد شکست و بیش از هفده میلیون توییت را به خود اختصاص داد. توییت‌هایی شامل واکنش‌ها و شوخی‌های کاربران با ترامپ و کلینتون.

نکته‌ی جالب مناظره جالب زمانی بود که کلینتون درباره مواضعش از فیلم «لینلکن» استیون اسپیلبرگ مثال آورد و ترامپ هم در جواب گفت: «تو دروغگویی و حق نداری خودت را با لینکلن بزرگ مقایسه کنی که به صداقت معروف بود.» توییر فعلا پر شده از شوخی‌هایی با سوژه آبراهام لینلکن و مناظره.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج