۴۰۳۰۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یورونیوز: بازنده دومین مناظره مردم آمریکا هستند

شبکه تلویزیونی &#۰۳۹;یورونیوز&#۰۳۹; مردم آمریکا را بازنده دومین مناظره ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا بین دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا: شبکه تلویزیونی 'یورونیوز' مردم آمریکا را بازنده دومین مناظره ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا بین دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون عنوان کرد.

تارنمای یورونیوز امروز (دوشنبه) در تفسیری پیرامون این منظره، که بامداد امروز به وقت تهران در دانشگاه واشنگتن در شهر سنت لوییس ایالت میزوری برگزار شد، نوشت، مردم آمریکا در این مناظره باختند.

یورونیوز در توضیح این نظر افزود: زمانی که مناظره ریاست جمهوری آمریکا، که در آن بطور معمول نظراتی درباره آینده کشور و مطالب مهم بحث می شد، اکنون به سطحی پایین و نگران کننده تنزل کرده است.

به نوشته این شبکه خبری 'آمریکایی ها به قانون اساسی، نهادها و رقابت های سیاسی که قرار است از آن بهترین نامزدها بیرون بیایند، افتخار می کنند اما این مناظره اگر توهینی به آنها نبود، (دست کم) بسیاری از آنها را سرافکنده ساخت.
یورونیوز ادامه داد: ترامپ با مشکلات عمیقی پا به دومین مناظره ریاست جمهوری گذاشت. وی نتوانست در این مناظره موقعیت خود را بهبود بخشد.

یورونیوز با اشاره به وضع بسیاری دشوار ترامپ که در طول کارزارهای انتخاباتی با آن مواجه بوده است، نوشت: ترامپ با اظهارات خود مدام بر هیلاری کلینتون تاخت و در بخشی از این مناظره وی را تهدید کرد که چنانچه رئیس جمهوری شود، از طریق یک دادستان ویژه او را به زندان خواهد افکند و افزود، انزجار بزرگی در دل هیلاری کلینتون وجود دارد.

یورونیوز تاکرد کرد: آمریکایی ها پیش از این هرگز در تلویزیون شاهد چنین اظهاراتی ناخوشایند و پرخاشگرانه و لفاظی های پوچ از یک نامزد جمهوریخواه نبوده اند.

این شبکه خبری با اشاره به شماری از رفتارهای پرخاشگرانه در طول این مناظره پرداخت که به گفته یورونیوز پرخاشگرانه بوده و حتی در برخی موارد با قرار گرفتن در مقابل هیلاری کلینتون، در پخش تلویزیونی نامزد رقیب خود اختلال به وجود آورده است.
یورونیوز نوشت: چنانچه ترامپ در سومین مناظره نیز به این روش خود، که بیشتر بر مبنای بی اعتبار کردن هر چه بیشتر هیلاری کلینتون است تا برنده شدن، ادامه دهد، قطعا بازی برای وی تمام شده است.

سومین و آخرین مناظره دو نامزد دمکرات و جمهوریخواه ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، ۱۹ اکتبر (۲۸ مهرماه) در دانشگاه «نوادا» واقع در ایالت نوادا و به میزبانی شبکه خبری فاکس نیوز برگزار می شود.

نخستین مناظره بین دو نامزد عمده ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، ۲۶ سپتامبر (پنجم مهرماه) در دانشگاه «هافسترا» (Hofstra) در «همپستید» (Hempstead) ایالت نیویورک برگزار شد، که نظرسنجی سی ان ان هیلاری کلینتون را در آن برنده اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج