۴۰۳۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۳۰)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

اولین فیلم انگلیسی زبان از پابلو لارین (کارگردان) به ماجرای ژاکلین کندی (با بازی ناتالی پورتمن) پس از ترور شوهرش می پردازد. فیلم "جکی" (Jackie) با اکران در جشنواره فیلم ونیز در ماه گذشته نقدهای عالی از منتقدین دریافت کرد و برای فیلمنامه نویسش نوآ اوپنهایم جایزه بهترین فیلمنامه را به همراه آورد و بازی ناتالی پورتمن نیز فوق العاده تحسین شد. روز دوم دسامبر ۲۰۱۶ منتظر اکران عمومی این فیلم سینمایی باشید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

دومین تجربه کارگردانی مارن اید در جشنواره کن 2016 بهترین نقدها را گرفت و بر خلاف تعجب خیلی ها، از هیئت داوران هیچ جایزه ای دریافت نکرد. این کمدی آلمانی در طول 162 دقیقه پخشش، رابطه دوستانه ولی مصنوعی بین وینفرید (با بازی پیتر سیمونیشک) و دخترش اینس (با بازی ساندرا هولر) را به تصویر می کشد. تلاش وینفرید برای نزدیک شدن به دخترش شامل شوخی های جالبی می شود. فیلم "تونی اردمان" (Toni Erdmann) روز 25 دسامبر در سینماهای منتخب به نمایش در می آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

جک اسپارو در اولین تیزری که از فیلم "دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمی گویند" (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) به شدت تحت تعقیب است. این فیلم که قرار ات ۲۶ مه ۲۰۱۷ اکران شود، پنجمین فیلم از سری فیلم های "دزدان دریایی کارائیب" است که در سال ۲۰۰۳ با "دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه" شروع شد و با "صندوق مرد مرده" در سال ۲۰۰۶ و "پایان جهان" در سال ۲۰۰۷ ادامه یافت و در سال ۲۰۱۱ با "سوار بر امواج ناشناخته" به پایان رسید. حالا جک اسپارو (با بازی جانی دپ) با شبح دزدان دریایی که کاپیتان سالازار (خاویر باردم) آنها را رهبری می کند درگیر است. جک برای نبرد با دشمنان قدیمی باید نیزه سه سر پوزیدون را بیابد. اورلاندو بلوم و جفری راش هم در کنار کایا اسکودلاریو، برنتون تویتز، گلشیفته فراهانی و پل مک‌کارتنی، از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی مهیج هستند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

فیلم "بی خواب" (Sleepless) با تاریخ اکران 24 فوریه 2017، نسخه باز خلق شده فیلم فرانسوی "شب بی خواب" است که باران بو اودار آن را کارگردانی کرده است. داستان آن درباره افسر پلیسی به نام وینسنت داونز (با بازی جیمی فاکس) است که در لاس وگاس مأموریت سری دارد و فقط یک شب برای نجات پسرش از دست گانگسترها و فرار از تجسس امور داخلی وقت دارد. بازیگران نقش مکمل این فیلم اسکوت مک‌نیری، میشل موناهان، درموت مالرونی، دیوید هاربور، گابریل یونیون، تی. آی.، و سالا بیکر هستند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

مارک والبرگ و پیتر برگ پس از فیلم های "تنها بازمانده" و "دیپ‌واتر هورایزن سه گانه قهرمانی آمریکایی خود را با اکران فیلم "روز میهن پرستی" (Patriots Day) در روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ تکمیل خواهند کرد که به ماجرای بمب گذاری ماراتن بوستون و اتفاقات پس از آن می پردازد. این فیلم که بر اساس کتاب بوستون قوی: پیروزی یک شهر بر تراژدی نوشته کیسی شرمن و دیو وج، ساخته شده است داستان گروهبان پلیس تامی ساندرز (با بازی والبرگ) و مأمور ویژه ریچارد دلوریه (کوین بیکون)، رئیس پلیس اد دیویس (جان گودمن)، گروهبان جفری پوگلیز (جی. کی. سیمونز) و پرستار کارول ساندرز (میشل موناهان) را ترکیب می کند و شجاعت مردم بوستون را به تصویر می کشد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

جوردن پیل (کمدین) با فیلم "برو بیرون" (Get Out) ژانر ترسناک را نیز به رزومه اش اضافه کرد. این فیلم داستان کریس (با بازی دنیل کالویا) و دوستش رز (الیسون ویلیامز) را روایت می کند که تعطیلاتشان با والدین رز (کاترین کینر و بردلی ویتفورد) مهلک و مرگبار می شود. این فیلم قرار است 24 فوریه 2017 با دو بازیگر دیگر به نام های کیلب لندری جونز و کیث استنفیلد به نمایش عمومی درآید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

در فیلم مهیج جاسوسی جهانی جهانی دومی "متفقین" (Allied )، برد پیت نقش مأمور اطلاعات مک واتان را بازی می کند که در سال ۱۹۴۲ در مأموریت مرگباری پشت خطوط دشمن در آفریقای شمالی، با ماریان بوسژور (با بازی ماریون کوتیار)، مبارز مقاومت فرانسه، روبرو می شود. آنها در لندن دوباره یکدیگر را می بینند، ولی رابطه شاد و سعادتمندشان زمانی مورد تهدید قرار می گیرد که برچسب جاسوسی به ماریان می خورد. رابرت زمکیس از روی فیلمنامه ای از استیون نایت، این فیلم را کارگردانی نموده که قرار است ۲۳ نوامبر ۲۰۱۶ اکران شود و به علت ماجرای طلاق برد پیت از آنجلینا جولی و شایعه رابطه او با همبازی اش، ماریون کوتیار (و البته تکذیب آن) این فیلم سر زبان ها افتاده است. با آنکه اتفاقات دنیای واقعی ممکن است روی وظایف تبلیغاتی پیت برای این فیلم تأثیرگذار باشد، ولی هنوز باید صبر کنیم و ببینیم این اتفاقات تأثیری مثبت بر روی این فیلم در گیشه دارند یا تأثیر منفی.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

فیلم "آستانه هفده سالگی" (The Edge of Seventeen) زندگی دختری دبیرستانی به نام نادین (با بازی هیلی استاینفلد) را روایت می کند که وقتی می فهمد برادر بزرگش داریان (با بازی بلیک جنر) با دوست صمیمی اش کریستا (هیلی لو ریچاردسون) دوست شده، بدتر می شود. ولی احتمال دوست شدن با اروین (هیدن زتو) برایش بارقه امیدی به همراه می آورد. این فیلم که اولین تجربه کارگردانی کلی فرمون کریگ است، با اکران در جشنواره فیلم تورنتو نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد. روز ۱۸ نوامبر منتظر نمایش آن در سینماهای دنیا باشید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

"آنچه در پیش است" (Things to Come) آخرین فیلم میا هَنسِن-لاو، نویسنده و کارگردان، است که بازیگری مانند ایزابل هوپرت را در نقش ناتالی دارد، معلم فلسفه سختکوشی که با خانواده و مادر بیمارش زندگی می کند و وقتی می فهمد شوهرش در حال ترک اوست، آزادی غافلگیرکننده ای می یابد. هنسن-لاو در جشنواره فیلم بین المللی برلین ۲۰۱۶ بهترین کارگردان نامیده شد. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های امسال از نگاه منتقدین است قرار است دوم دسامبر اکران شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

زمانی که فیلم "تکامل" (Evolution) در جشنواره فیلم تورنتو 2015 اکران شد، با حالت هیپنوتیک و فیلمبرداری نفسگیرش توسط مانو داکوس (فیلمبردار) منتقدین را مسحور کرد. لوسیل هادزیهالیلوویچ که بعد از ده سال اولین فیلم بلندش را کارگردانی می کند، داستانی رویا وار از پسران جوان و مادرانشان که در محلی دور افتاده در کنار دریا زندگی می کنند را به تصویر می کشد. روز 25 نوامبر این فیلم در سینماها اکران خواهد شد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

در جشنواره کن ۲۰۱۶، هودا بنیامینا (کارگردان) جایزه دوربین طلایی را برای بهترین فیلم بلند اول یک کارگردان دریافت کرد. فیلم سینمایی "ملکوتی ها" (Divines) ماجرای دونیا، نوجوانی که پول و قدرت می خواهد را روایت می کند. او که حمایت بهترین دوستش مایمونا را نیز دارد، می رود تا برای ربه‌کا فروشنده محلی کار کند، ولی وقتی با جیگوئی که رقصنده جوانی است آشنا می شود، نقشه هایش بهم می ریزند. روز ۱۸ نوامبر پخش این فیلم در نتفلیکس آغاز می شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (30)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• همه فیلم های "هری پاتر" از روز ۱۳ اکتبر مجدداً در سینماهای آیمکس اکران خواهند شد.

• فیلم اقتباسی بن افلک از کتاب "زنده در شب" (Live by Night) نوشته دنیس لهان، قبل از اکران در کل آمریکا در روز 13 ژانویه 2017، قرار است به طور محدود در روز 25 دسامبر به نمایش درآید.

• تسا تامپسون، زوئی کراویتز و نائومی اسکات در حال تست بازیگری برای نقش اصلی زن فیلم فیل لورد و کریس میلر درباره هان سولو با بازی الدن اهرنرایک هستند. (منبع: Variety)

• آنجلینا جولی در حال مذاکره برای بازی در فیلمی اقتباسی از کتاب خاطرات مری جنینگز هگار با عنوان "مثل یک دختر شلیک کن: مبارزه دراماتیک یک زن در افغانستان و در خانه" است. (منبع: Deadline)

• جود لا به رونی مارا پیوست تا در فیلم "وکس لاکس" (Vox Lux) به کارگردانی بریدی کوربت بازی کند. (منبع: Variety)

• مایکل شنون و کریس همسورث قرار است در فیلم Horse Soldier بازی کند که داستانی واقعی درباره واحد نیروهای ویژه ای است که وظیفه آنها پیوست به نیروهای متحد در شمال افغانستان برای مبارزه با طالبان است. (منبع: Deadline)

• ریچل مک‌آدامز قرار است در کنار ریچل وایز در فیلمی اقتباسی در رمان "نافرمانی" (Disobedience) نوشته نائومی الدرمن بازی کند. (منبع: Variety)

• کلوئی مورتس به داکوتا جانسون، تیلدا سوئینتن و میا گاث پیوست تا در فیلم A Bigger Splash ساخته لوکا گوادانینو بازی کند. (منبع: Variety)

• نیکولاس هولت قرار است نقش نیکولای تسلا را در مقابل مایکل شنون در نقش جورج وستینگهاوس و بندیکت کامبربچ در نقش توماس ادیسون در فیلم "جنگ کنونی" (The Current War) بازی کند. (منبع: THR)

• جی. کوئینتون جانسون به استیو کارل، برایان کرنستون و لارنس فیشبورن در فیلم "آخرین پرچم افراشته" (Last Flag Flying) ساخته ریچارد لینکلیتر پیوست. (منبع: Variety)

• ماهرشالا علی به رزا سالازار، کریستوف والتز، جکی ارل هیلی و اد اسکراین پیوست تا در فیلم اقتباسی "آلیتا: فرشته نبرد" (Alita: Battle Angel) ساخته رابرت رودریگوئز و به تهیه کنندگی جیمز کامرون بازی کند. (منبع: Heat Vision)

• دیوید مامت قرار است فیلم اقتباسی که قرار است از نمایشنامه اش، Speed-the-Plow، ساخته شود را کارگردانی نماید. (منبع: Deadline)

• کریستوفر واکن، رابرت دنیرو، یوجین لیوای قرار است در فیلم کمدی "جنگ با بابابزرگ" (War with Grandp) نقش آفرینی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• کمپانی یونیورسال در حال کار روی فیلم اقتباسی از روی بازی ویدئویی Gears of War است. (منبع: Variety)

• امیلی مورتیمر نقش جین بنکس را در کنار امیلی بلانت، لین-مانوئل میراندا، و بن ویشاو در فیلم مری پاپینز بازمی گردد (Mary Poppins Returns) ساخته راب مارشال بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• انگوری رایس به نیکول کیدمن، ال فنینگ، کیرستن دانست و کالین فارل پیوست تا در فیلم باز خلق شده سوفیا کوپولا از "فریب خورده" (The Beguiled) بر اساس رمان توماس کالینان بازی کند. (منبع: THR)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متفقین عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج