۴۰۳۱۲۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شکنجه آیفون ۷ به روش‌های مختلف (۲)

نابود کردن یک گوشی جدیدِ گرانقیمت چه لذتی دارد؟ شاید احمقانه باشد، اما هر بار که اپل آیفون جدیدی معرفی می‌کند، سیلی از ویدئوهای شکنجه آیفون سرازیر می‌شود. در این مطلب، چند ویدیو از شکنجه آیفون ۷ به روش‌های مختلف را تماشا خواهید کرد.

وبسایت گجت نیوز: نابود کردن یک گوشی جدیدِ گرانقیمت چه لذتی دارد؟ شاید احمقانه باشد، اما هر بار که اپل آیفون جدیدی معرفی می‌کند، سیلی از ویدئوهای شکنجه آیفون سرازیر می‌شود. در این مطلب، چند ویدیو از شکنجه آیفون ۷ به روش‌های مختلف را تماشا خواهید کرد.

کاربران راه‌های خلاقانه و شگفت‌آوری هم به کار می‌برند: خرد کردن، خم کردن، انداختن در آتش و هر راهی که بتوانند اثبات کنند آیفون خراب شدنی نیست. ما هم علاقه‌مندیم بگوییم که هیچ آیفونی در این ویدئوها آسیبی ندیده است، اما قطعاً دروغ خواهد بود.
این آزمایش که توسط JerryRigEverything انجام گرفته کمی علمی تر از قبلی است و میزان پایداری و دوام آیفون ۷ را می‌سنجد. او از چکش های مختلفی با درجه سختی متفاوت استفاده می‌کند و درنهایت نتیجه می‌گیرد که صفحه لمسی و لنز دوربین از جنس یاقوت نیست، چرا که زود خرد می شود؛ اما وقتی یک شعله آتش را به مدت ۱۰ ثانیه صفحه گوشی قرار می‌دهد، مشکلی به وجود نمی‌آید. همچنین او برای خم کردن آن با مشکل مواجه است و متقاعد می‌شود راه ساده ای برای خم کردن آیفون ۷ وجود ندارد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
شکنجه آیفون 7 به روش‌های مختلف (2)
همان‌طور که می بینید آیفون 7 از غوطه ور شدن در آب سالم بیرون می آید؛ اما اگر در یک اقیانوس بزرگ و وسیع بیفتد چه اتفاقی می‌افتد؟ موج‌سواری حرفه ای به نام Kai Lenny آیفون هفت را بر روی تخته موج‌سواری خود می‌بندد و به مدت 30 دقیقه در دریا موج‌سواری می‌کند. آیفون 7 بدون هیچ گونه خراشی سالم می‌ماند. اگر هوس کردید این آزمایش را بر روی گوشی خود انجام دهید، پس از اتمام کار حتماً آن را با آب بشویید وگرنه نمک‌های حاصل از آب دریا باعث خوردگی گوشی‌تان می‌شود!
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
شکنجه آیفون 7 به روش‌های مختلف (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وا مگه مریضن؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج