۴۰۳۲۴۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ: کلینتون را به زندان خواهم انداخت

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رقیب خود را تهدید کرد که وی را در صورت پیروزی در انتخابات تحت تعقیب قضایی قرار خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم:‌ به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در حین مناظره دوم انتخابات گفته است که اگر رئیس جمهور آمریکا شود «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات را به زندان خواهد انداخت و دادستان ویژه ای را مامور تحقیق و بررسی ایمیل های خصوصی وی خواهد کرد.

ترامپ در‌این باره خطاب به کلینتون گفت: «فکر نمی کردم که بخواهم روزی این موضوع را با این صراحت بیان کنم. ولی متاسفانه باید بگویم که اگر در انتخابات پیروز شوم از وکیلم خواهم خواست تا یک دادستان ویژه برگزیند تا به وضعیت شما رسیدگی کند زیرا تا کنون این همه دروغ هیچ کجا وجود نداشته، این همه فریب سابقه نداشته است.»

کلینتون نیز در پاسخ به اظهارات ترامپ گفت: «خیلی خوب است که کسی با اخلاق و منش ترامپ مسئول اجرای قانون در کشور ما نشده است.»

ترامپ ناگهان گفت: «زیرا در آن شرایط تو در زندان به سر خواهی برد» و جمعیت حاضر در استودیوی مناظره به هیلاری خندیدند و ترامپ را تشویق کردند.

پس از اینکه بسیاری از جمهوریخواهان در مورد عدم مانور بیشتر ترامپ در مورد ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون، از نامزد جمهوریخواه انتقاد کردند وی در مناظره دوم نامزد دموکرات ها را آماج حملات خود قرار داد.

ترامپ در مورد رسوایی ایمیل های کلینتون گفت: «زمانی که شما از عذرخواهی دم می زنید من فکر می کنم که دارید در مورد ۳۳ هزار ایمیلی که آن ها را از بین برده اید و پاکشان کرده اید حرف می زنید. منظورم همان ایمیل هایی است که از دفترتان برداشته اید و در حال حاضر اثری از آن ها نیست.»

غول املاک و مستغلات آمریکا در ادامه سخناناش اظهار داشت: «همین حالا که من در حال حرف زدن هستم بسیاری از مردم آمریکا خشمگین و عصبانی هستند. به نظر من افسران اف.بی.آی نیز عصبانی هستند. بنابراین ما حتما باید یک دادستان ویژه برای این موضوع بکار بگیریم و نظرات او را نیز بشنویم زیرا زندگی مردم آمریکا به دلیل برخی از کارهایی که شما انجام داده اید تباه شده است.»

ترامپ افزود: «صادقانه می گویم، شما باید از خودتان شرمنده باشید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ربطی به خواست مردم امریکا نداره طراح این سناریو سازمان سیا ویازیگراش ترامپ وکلینتون هستند اینا فقط صحنه گردان هستند خودشونم نمیدونن آخرش به کجا ختم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج