جاباما
۴۰۳۶۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روحانی: امیدوارم یمن از شر متجاوزان رهایی یابد

رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم مردم یمن که زیر بمباران‌های وحشیانه متجاوزان هستند و مردم سوریه و عراق که با حملات وحشیانه تروریست‌ها مواجه‌اند، از شر متجاوزان و تروریست‌ها رهایی یابند.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، رئیس‌جمهور همزمان با عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای آن امام، با حضور در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، در مراسم عزاداری عاشورای حسینی شرکت کرد.

روحانی همچنین در جمع هزاران عزادار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام حضور یافت و در فضایی توام با معنویت با آنان به عزاداری پرداخت.

در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، میزبان هیات های عزاداری است که از سراسر کشور برای عزاداری به بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم(ع) مشرف می شوند.

رئیس‌جمهور سپس درگفتگویی کوتاه با خبرنگاران با بیان اینکه بسیار مفتخرم که در جمع عزاداران حسینی و در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) حضور دارم، گفت: مردم عزیر ایران امسال نیز پرشورتر و گسترده تر از سالهای گذشته برای بیعت مجدد با فرهنگ عاشورا و راه امام حسین (ع) به صحنه آمده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید پیوسته تلاش کنیم تا در راه امام حسین (ع) گام برداشته و فرهنگ امام حسین (ع) و عاشورا را دنبال و تقویت کنیم، اظهار کرد: قطعا عزت دنیا و و سعادت آخرت در گرو دنباله روی از راه و فرهنگ امام حسین (ع) است.

روحانی در ادامه به وضعیت غمبار مردم یمن، سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: امیدوارم در این ایام عزیز، مردم یمن که زیر بمباران های وحشیانه متجاوزان هستند و مردم سوریه و عراق که با حملات وحشیانه تروریست ها مواجه اند، با یاری خداوند بتوانند از شر متجاوزان و تروریست ها رهایی یابند.

رئیس‌جمهور را در این مراسم معنوی، محمد نهاوندیان و استاندار تهران همراهی می‌کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج