۴۰۳۸۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

موج بازسازی در دیزنی ادامه دارد

مسلما دنیایی که در طول دهه‌های گذشته در استودیوی والت دیزنی خلق شده، گنجینه‌ای است که به این زودی‌ها تمام نمی‌شوند و نسل‌های متولانی از آن لذت خواهند برد. در سال‌های اخیر دیزنی به فکر بازسازی انیمیشن‌های کلاسیک خود افتاد.

وب‌سایت مجله دنیای تصویر: مسلما دنیایی که در طول دهه‌های گذشته در استودیوی والت دیزنی خلق شده، گنجینه‌ای است که به این زودی‌ها تمام نمی‌شوند و نسل‌های متولانی از آن لذت خواهند برد. در سال‌های اخیر دیزنی به فکر بازسازی انیمیشن‌های کلاسیک خود افتاد. «آلیس در سرزمین عجایب»، «ملیفیسنت»، «سیندرلا»، «کتاب جنگل» و حالا «دیو و دلبر». اما این موج در سال‌های آینده با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
موج بازسازی در دیزنی ادامه دارد

کمتر از ده روز است که تولید نسخه‌های لایو-اکشن یا زنده از انیمیشن‌های «شیر شاه» به کارگردانی جان فاورو و هم‌چنین «مولان» تایید شده و حالا خبر رسیده که فیلم «علاءالدین» هم در راه است.

در حالی که مشخص شده آنگ لی کارگردان بزرگ تایوانی پیشنهاد دیزنی برای ساخت «مولان» را رد کرده، دیزنی هم‌چنان برای بازخوانی داستان دختر دلاور چینی به دنبال یک کارگردان آسیایی است.

از سویی دیگر گای ریچی به زودی برای ساختن «علاءالدین» مشغول کار می‌شود. گفته می‌شود که ریچی قرار نیست داستان علاءالدین را به شیوه‌ای سرراست و کلاسیک بسازد و به سبک معمول فیلم‌های خودش با روایتی غیرخطی و نامتعارف سر و کار خواهیم داشت. در ماه‌های آینده اقتباس جدید و متفاومت ریچی از افسانه «شاه آرتور» نیز به نمایش در می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج