۴۰۳۹۱۱
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

یک مداح افراطی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان گفت: عوامل افراطی که تلاش داشتند تفکرات انحرافی و وحدت‌ستیزانه خود را به داخل هیأت‌های مذهبی منطقه نفوذ دهند، قبل از هر نوع اقدام، شناسایی شدند و مورد پیگرد قضایی قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان از دستگیری گروه‌های افراطی خبر داد.
محمد مرزیه در گفت وگویی با تائید خبر دستگیری تعدادی از افراد گروه‌های افراطی در حاشیه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در زاهدان افزود: یک نفر از مداحان افراطی دستگیر و یک نفر از استان اخراج شده است.
وی با اشاره به نگاه پیشگیرانه دستگاه قضایی افزود: همچنین تعداد دیگری از عوامل این گروه افراطی با همکاری نیروی های اطلاعات سپاه استان و دستگاه قضایی دستگیر و پس از اخذ تعهد آزاد شدند.
محمد مرزیه؛ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان اظهار داشت: فتوای هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، ترسیم‌کننده خط قرمز نظام اسلامی و دستگاه قضایی کشور است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان ادامه داد: منویات رهبر معظم انقلاب به عنوان عالی‌ترین مقام رسمی کشور در خصوص رعایت حرمت مقدسات همه مذاهب اسلامی برای همه افراد الزام‌آور است و همه باید از آن تمکین کنند.

این مسؤول افزود: هنجارشکنان و افرادی که به هر شکل به امنیت عمومی و وحدت حاکم بر منطقه خدشه وارد کنند باید منتظر برخورد قاطع دستگاه قضایی باشند و ما نیز به عنوان مدعی‌العموم اجازه چنین ناهنجاری‌هایی را به آنان نخواهیم داد.

وی ادامه داد: در همین راستا با پیگیری و رصد عزیزان مرکز اطلاعات سپاه سلمان، در سیستان و بلوچستان، عوامل افراطی که در جریان ایام عزای اباعبدالله‌الحسین (ع) در زاهدان تلاش داشتند تفکرات انحرافی و وحدت‌ستیزانه خود را به داخل هیئات مذهبی منطقه نفوذ دهند قبل از هر نوع اقدام، شناسایی شدند و با هماهنگی این دادستانی مورد پیگرد قضایی قرار گرفتند.

مرزیه افزود: کتب و جزوات کشف شده از این افراد بیانگر ارتباط آنان با برخی شخصیت‌ها و گروه‌های افراطی بود و از همین رو اجازه فعالیت سوء از آنان سلب شد.

وی تصریح کرد: از آنجا که نگاه دستگاه قضایی مبنی بر اصلاح و پیشگیری است تعهد لازم از افراد فریب خورده اخذ شد و نسبت به تکرار هر نوع ناهنجاری و دامن زدن به اقدامات ضد وحدت و ایجاد اختلاف مذهبی هشدار لازم به آنان داده شد.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: امنیت کنونی در سایه وحدت و اخوت شیعه و سنی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی حاصل شده و اجازه نمی‌دهیم افرادی سود جو و تفرقه‌طلب که به فرمایش رهبری فرزانه انقلاب مزدور دشمن تلقی می‌شوند با ناهنجاری و تفرقه‌انگیزی فضای امن استان را بر هم زنند.

وی افزود: برخورد به موقع و رصد دقیق تحرکات افراد و گروه‌های تفرقه انگیز و وحدت‌ستیز در دستور کار دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد و در این مسیر با هیچ فرد یا گروهی تعارف نخواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهرام

      احسن به برادرای به هوش و بیدار سپاه

      پاسخ ها

      • شاهین

        یه سری هم به تهران بزنید

    • بدون نام

      مابه سربازان گمنام اقا امام زمان (عج) افتخار میکنیم ودورود میفرستیم به آنها

    • بدون نام

      تنها حرفی که زده نشد،اینکه این مداح چی گفته.

    • صادقی ف

      خداپناه این عزیزان باشه همیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج