جاباما
۴۰۳۹۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حذف حداکثر ۲۵ هزار شغل در فولکس واگن

فولکس واگن با بازنشسته شدن کارکنان قدیمی حداکثر ۲۵ هزار شغل را در یک دهه آینده حذف خواهد کرد که به کاهش هزینه ضروری برای احیای این برند خودروسازی کمک خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: فولکس واگن با بازنشسته شدن کارکنان قدیمی حداکثر ۲۵ هزار شغل را در یک دهه آینده حذف خواهد کرد که به کاهش هزینه ضروری برای احیای این برند خودروسازی کمک خواهد کرد.

مدیران ارشد گروه خودروسازی فولکس واگن از ماه ژانویه با روسای اتحادیه کارکنان این شرکت در حال مذاکره هستند تا توافق آنها را برای تدابیر کاهش هزینه و تامین هزینه‌های رویکرد به خودروهای برقی جلب کنند.

انتظار برای بازنشسته شدن کارکنان، گزینه بهتری به جای اخراج محسوب می شود.

فولکس واگن اعلام کرده است دهها هزار نفر از کارکنان این شرکت که از نسل دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ هستند، در سالهای آینده به سن بازنشستگی می رسند با اینهمه به هدف حذف ۲۵ هزار نفر - یک پنجم از نیروی کار فولکس واگن در آلمان - که رییس شورای کارکنان فولکس واگن در مصاحبه با روزنامه هندلز بلات عنوان کرده بود، اشاره نکرد.

تحلیلگران می گویند کاهش هزینه از محل تعدیل ۲۵ هزار کارمند، شروع قوی خواهد بود اما باید با کاهش هزینه های خرید و برنامه های تحقیقات و توسعه همراه شود تا گردش مالی فعالیتهای این خودروساز را تضمین کند.

منابع آگاه به رویترز اظهار کردند مدیریت فولکس واگن تمایل دارد کارمندان بخش اداری را که حدود دو سوم از ۶۰ هزار شغل مقر ولفسبورگ را تشکیل می دهند، کاهش دهد اما کارکنان فولکس واگن از تلاش مدیریت برای برون سپاری خدمات مانند امنیت کارخانه، پشتیبانی آی تی و خدمات غذا در ولفسبورگ خشمگین هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج