۴۰۳۹۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اردوغان، کلینتون را متهم کرد

رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر هیلاری کلینتون مبنی بر مسلح کردن گروه‌های کرد سوری برای مقابله با گروه تروریستی داعش آن را ناشی از بی تجربگی وی دانست.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر هیلاری کلینتون مبنی بر مسلح کردن گروه‌های کرد سوری برای مقابله با گروه تروریستی داعش آن را ناشی از بی تجربگی وی دانست.

به گزارش روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در واکنش به این اظهارات گفت: کلینتون برای طرح این پیشنهاد فقط می‌تواند یک سیاستمدار ناپخته باشد. بیانیه او در این مورد بسیار تاسف‌برانگیز بود و من آن بی تجربگی سیاسی تلقی می‌کنم.

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور در مناظره اخیر خود بار دیگر تاکید کرد که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور آمریکا کردها را در سوریه و عراق مسلح خواهد کرد.

اردوغان در ادامه با تاکید بر اینکه حساسیت‌های مختلفی در این منطقه وجود دارد و ارائه تسلیحات به یگان‌های حفاظت خلق کرد و حزب اتحادیه دموکراتیک سوریه بسیار اشتباه خواهد بود تاکید کرد: آیا شما نمی‌دانید که با ارسال تسلیحات خود باعث مرگ ۶۰۰ هزار تن شده‌اید. بیانیه جهانی حقوق بشر کجاست؟ قانون کجاست؟

وی در ادامه هچنین به بحث‌های موجود میان واشنگتن و آنکارا درباره استرداد فتح‌الله گولن، روحانی منتقد دولت ترکیه که در آمریکا به سر می‌برد پرداخت و هشدار داد اگر استرداد گولن به تاخیر بیفتد مسائل بسیار حساسی وجود خواهد داشت که ما باید درباره آنها صحبت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج