جاباما
۴۰۴۰۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اکران ۶ فیلم عاشورایی و دفاع مقدس در سینما

معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی کشور از اکران شش فیلم عاشورایی و دفاع مقدس در سینماهای کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: حجت الله ایوبی در حاشیه برگزاری مراسم تعزیه حسینیه اعظم بَرغان که روز گذشته انجام شد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر ساله برای دیدن تعزیه حسینیه اعظم برغان به شهرستان ساوجبلاغ سفر می کنم.

ایوبی با تاکید بر اینکه تعزیه حسینیه اعظم بَرغان یکی از قدیمی ترین تعزیه های منطقه و به تبع ایران است، گفت: قدمت این تعزیه به دوران صفوی برمی گردد.

معاون وزیر ارشاد به استقبال بی نظیر مردم از تعزیه اشاره کرد و گفت: در تعزیه زیباترین پرده های عاشورا به زبان هنر، شعر، موسیقی و تئاتر بیان می شود.

وی با تاکید بر اینکه تعزیه بیش از چهار ساعت به طول می انجامد، گفت: با گذشت ساعت ها از تعزیه می بینیم که مردم خسته نمی شوند و تا انتها در حسینیه می مانند.

ایوبی با اشاره به اینکه استقبال مردم از تعزیه نشان از تاثیرگذاری این هنر دارد، گفت: امیدواریم در همه رشته ها از زبان هنر استفاده و اجازه دهند این مهم انجام شود.

رئیس سازمان سینمایی کشور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اهالی سینما در حال سپری کردن روزهای خوبی هستند، ابراز امیدواری کرد که این روزها استمرار داشته باشد.

ایوبی با اشاره به فیلم های روی پرده سینمایی ایران در ایام عاشورا و تاسوعا، گفت: در حال حاضر شش فیلم با موضوع عاشورا و دفاع مقدس بر پرده سینماهای ایران است.

معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی کشور ابراز خوشحالی کرد که سبد سینمای ایران برای همه سلیقه ها چیزی برای گفتن دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج