جاباما
۴۰۴۱۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ورود آنفلوآنزا به خراسان رضوی تکذیب شد

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد ورود آنفلوآنزا از مرز شرقی کشور را تکذیب کرد و گفت: مورد خاصی از ورود این بیماری به خراسان رضوی گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا: مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد ورود آنفلوآنزا از مرز شرقی کشور را تکذیب کرد و گفت: مورد خاصی از ورود این بیماری به خراسان رضوی گزارش نشده است.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمد جعفر صادقی افزود: ورود آنفلوانزا از مرز افغانستان به مشهد که در فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.
وی بهترین زمان برای تزریق واکسن آنفلوانزا را مهرماه هر سال دانست و اظهار کرد: واکسن آنفلوانزا پس از تزریق حدود دو تا سه هفته زمان می برد تا فرد را در برابر این بیماری ایمن سازد.

وی خاطر نشان کرد: دوره اثر واکسن آنفلوانزا بین شش تا هفت ماه است و این واکسن برای افراد در معرض ابتلا مانند کودکان، کهنسالان و افراد با بیماریهای مزمن توصیه می شود.

وی بیان کرد: واکسن آنفلوانزا در بخش دولتی برای گروههای هدف و از طریق بخش خصوصی در داروخانه ها برای متقاضیان در دسترس است.

استان خراسان رضوی واقع در شمال شرقی ایران از شمال به کشورترکمنستان، از شرق به افغانستان، از غرب وشمال غربی به خراسان شمالی، سمنان و یزد و ازجنوب وجنوب غربی به استانهای خراسان جنوبی و یزد محدود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج