۴۰۴۲۰۱
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

نه روحانی، احمدی‌ نژاد است و نه جنتی، متکی!

شایعه برکناری علی جنتی از وزارت ارشاد این روزها بازتاب زیادی داشته است. شاید برای قطعی شدن صدق و کذب آن باید تا هفته آتی صبر کرد ولی فعلا که او وزیر ارشاد است و در اجلاس وزاری فرهنگ در اندونزی شرکت کرد.

خبرگزاری ایسنا: شایعه برکناری علی جنتی از وزارت ارشاد این روزها بازتاب زیادی داشته است. شاید برای قطعی شدن صدق و کذب آن باید تا هفته آتی صبر کرد ولی فعلا که او وزیر ارشاد است و در اجلاس وزاری فرهنگ در اندونزی شرکت کرد.

در همین رابطه «۲۴ آنلاین» نوشته است: آن زمان که منوچهر متکی به عنوان وزیر امور خارجه کشورمان در سفری خارجی و در حال رایزنی با مسئولان کشور سنگال بود احمدی‌نژاد، در غیاب او، او را عزل کرد!

این روزها شایعه عجیب استعفای علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به طرز مشکوکی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های دلواپس منتشر شده و علی‌رغم تکذیب سخنگوی ارشاد، بازهم ادامه یافته است.

نکته قابل تأمل در خبری که منتشر شده، عدم حضور جنتی در روزهای ابتدای هفته در وزارت فرهنگ است؛ خبری که در کذب بودنش، تنها می‌توان به حضور جنتی در جلسه صبح دوشنبه هیأت نظارت بر مطبوعات اشاره کرد.

یکی از اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات گفت: علی جنتی به شایعه استفعایش با لبخند واکنش نشان داد و جلسه را اداره کرد.

علی جنتی عصر دوشنبه عازم اندونزی شد تا در اجلاس وزرای مجمع جهانی فرهنگ شرکت کند؛ با این حال، شایعات آنقدر بالا گرفت که یک خبرگزاری اصولگرا با حسام‌الدین آشنا گفت‌وگو کرده؛ او هم در پاسخی زیرکانه، هم خبرنگار را بی‌پاسخ نگذاشته و هم بی‌اطلاعی‌اش را به شیوه جالبی پاسخ داده است.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفته است: استعفای وزیر ارشاد را نه تأیید می‌کنم، نه تکذیب. اگر استعفای آقای جنتی روی میز رئیس‌جمهور باشد، با شروع هفته آینده به این موضوع رسیدگی می‌شود.

این پاسخ زیرکانه یعنی اولاً خبری از استعفا نیست و ثانیاً در صورتی که برخی معتقدند جنتی استعفایش را تقدیم کرده، این استعفا باید بررسی شود! و همین نکته یعنی کابینه دولت روحانی فعلاً قصد تغییر ندارد، آن‌هم در فاصله کمتر از ۷ ماه تا انتخابات.

نکته مهمتر در این قضیه، داستان‌سرایی رسانه‌هایی است که تجربه حضور احمدی‌نژاد در رأس دولت مطلوبشان را برای این دولت تصور می‌کنند، آن زمان که منوچهر متکی به عنوان وزیر امور خارجه کشورمان در سفری خارجی و در حال رایزنی با مسئولان کشور سنگال بود و احمدی‌نژاد، در غیاب او، او را عزل کرد!

مسأله خیلی ساده است؛ نه روحانی، احمدی‌نژاد است و نه جنتی، متکی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      بودونبودش هیچ فرقی نمیکنه

    • بدون نام

      جنتی عرضه نداره چکار به احمدی نژاد و متکی دارید .شما ... میگذارید تقصیر احمدی نژاد .این بنده خدا که گفت نمیام .هنوز میترسید .یه کم تقوا داشته باشید

    • بدون نام

      به خدا دهان بعضیها انقدر.......است که اگه متوجه بودند احمدی چه مرد برزگی است هرگز اسم اورا نمیاوردن امروز متاسفانه خیلیها یا اختلاس گرن یا با اختلاسگران اشنای دارن در حالی که غرق گناهن از از دکتر انتقاد میکنن واما از رهبر انقلاب خواهش میکنم اجازه ندهد منافع افکار یک عده دلال بر کشور حاکم شود

    • بدون نام

      زنده باد احمدی نژاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج