جاباما
۴۰۴۲۵۷
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

دایی: با احترام به پرسپولیس، دنبال برد هستیم

سرمربی نفت تهران گفت: ضمن احترام به پرسپولیس به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و امیدوارم سربلند از زمین خارج شویم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی نفت تهران گفت: ضمن احترام به پرسپولیس به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و امیدوارم سربلند از زمین خارج شویم.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را به همه مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم. همچنین به تیم ملی و مردم ایران بابت موفقیت در انتخابی جام جهانی تبریک می‌گویم. ما دو بازی بسیار سخت را در پیش داشتیم که ۶ امتیاز را به دست آوردیم. ان‌شاءالله تیم ملی همه امتیازها را به دست بیاورد و بدون دغدغه راهی جام جهانی شویم.

سرمربی نفت تهران با تمجید از عملکرد پرسپولیس تا هفته هفتم لیگ برتر ادامه داد:‌ پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که نتایج خوبی را به دست آورده است. فردا بازی حساس و مهمی را مقابل این تیم خواهیم داشت. با تمام احترامی که برای آن‌ها قائلم تمرین‌های خوبی را در چند وقت اخیر سپری کرده‌ایم و به دنبال سه امتیاز هستیم. بازیکنان ما این توانایی را دارند و امیدوارم فردا سربلند از زمین خارج شویم. همان طور که گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است و سعی می‌کنیم ضمن ارائه یک بازی خوب مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

او در ادامه درباره تعطیلات زیاد لیگ گفت: تعطیلات در روند آماده‌سازی ما وقفه‌ ایجاد می‌کند بخصوص تیم‌هایی که در مسیر نتیجه‌گیری هستند، آسیب می‌بینند اما همیشه گفته‌ام تیم ملی مهم‌تر از همه چیز است. صعود ایران به جام جهانی آرزوی قلبی ماست و تا آنجا که توانستیم در این مدت تمرین کردیم و بازی دوستانه داشتیم تا بتوانیم تیم را آماده نگه داریم اما بازی در لیگ با دیدار دوستانه فرق می‌کند.

علی دایی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اعتصاب برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات‌شان اظهار کرد: منکر مشکلات نیستم. ما مشکلات مالی زیادی داریم و خیلی از وعده‌هایی که داده بودند، عملی نشده است. همه بازیکنان بعد از گذشت چند ماه تنها ۲۰ درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته‌اند و اخیر هیچ پولی تزریق نشده است. متاسفانه این هم شانس من است که در این چند سال در هر تیمی که بوده‌ام با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کردم و کار فنی ما را تحت ‌الشعاع قرار داده است. امیدوارم این مسائل هرچه سریع‌تر حل شود.

دایی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: کسب ۴ امتیاز از ۱۰ بازی بسیار خوب است و ما در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی هستیم اما این تضمین کننده صعود ما نیست. باید بیشتر کار کنیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم. همه تلاش‌مان را باید انجام دهیم و حداکثر امتیازات را از چند بازی آینده به دست بیاوریم تا در نهایت بدون دغدغه راهی جام جهانی شویم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی محسن خلیلی روی نیمکت این تیم می‌نشیند گفت: خلیلی کنار ماست و به ما کمک می‌کند. بحث آنالیزور و کمک مربی نیست. خلیلی شرایط را پذیرفت و خودش خواست که به ما کمک کند و الان هم به عنوان یک دوست در کنار ماست و از کمک‌هایش بهره می‌بریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی57

      دایی جان حتما بازی رو میبری!!!!!

    • بدون نام

      انشاءالله خوابش ببینی

    • احمد

      دایی جان که هیچ عموجانم نمیتونه.اره گلم

    • اسماعیل نصیری از قره خضر

      انشاالله دایی بازی را می برد به امید قهرمانی نفت تهران

    • بدون نام

      علی دایی یکی از بهترین مربیان حال حاضر می باشد که توانسته یه تیم بی در و پیکر را تو کمترین زمان به یه تیم مدعی بدل کنه و بردن تیم لنگیا هم که کارشه

    • احمد

      کلا این کیسه ها خودشون که هیچ کاری ازشون برنمیاد.دست به دامن این و اون میشن .حالا هم نوبت داییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج