۴۰۴۲۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سردار نقدی: برخی ایراد می‌گیرند که ما در ایران هستیم و نباید به سوریه و یمن کاری داشته باشیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که ایراد می‌گیرند و می‌گویند نباید کاری به سوریه و یمن داشته باشیم، باید ببینند که افرادی از دورترین نقاط کشور می‌آیند تا در یک روستای دورافتاده به مردم خدمت کنند و با خود نمی‌گویند که این روستائیان، از کشور ما نیستند.

خبرگزاری ایسنا: سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاحیه عملیات آب‌رسانی مناطق محروم بخش «بندپی شرقی» در شهرستان بابل، طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار کرد: محرم ماه حماسه، شجاعت، رشادت و نماد ظلم‌ستیزی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین قیام امام حسین(ع) را نمونه کامل گذشت، ایثار و فداکاری دانست و افزود: آنچه در محرم به وقوع پیوست، تنها یک واقعه نیست، رخداد عاشورا فرهنگی جاودان و نقشه راه سعادت و جاودانگی است، امام حسین(ع) خون خود را در راه خدا تقدیم کرد تا انسان‌ها را از گمراهی نجات دهد.

نقدی ادامه داد: در واقعه فدک بیشتر به بعد سیاسی پرداخته می‌شود و این در حالی است که باغ فدک در اختیار حضرت زهرا (س) بود و تا قبل از زمان غصب محصولات آن بیش از ۶۰ میلیارد ارزش داشت اما حضرت زهرا(س) با وجود این سرمایه بی‌شمار خود و فرزندانش چند روز گرسنه بودند و غذا را بین فقرا تقسیم می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دو پیام اردوهای جهادی، اظهار کرد: اینکه این آموزه در دنیا منتشر شده و امروزه شاهد تشکیل گروه‌های خدمت‌رسان در همه دنیا هستیم منجر به انتقال این فرهنگ در جهان می‌شود و کسانی که ایراد می‌گیرند و می‌گویند ما در ایران هستیم و کاری به سوریه و یمن نداریم، امروز باید ببینند که افرادی از دورترین نقاط کشور آمدند تا در یک روستای دورافتاده به مردم خدمت کنند و با خود نگفته‌اند که این روستائیان، از کشور ما نیستند.

نقدی ادامه داد: مرزهای ما ساخته دست انسان‌ها نیست بلکه مرزهای ما توجه به انسانیت است، همانطور که در دوران دفاع مقدس هم دوستانی از عراق داشتیم که علیه صدام جنگیدند و به شهادت رسیدند و در عملیات مرصاد نیز بیش از ۱۲۰ شهید عراقی داشتیم، بنابراین مرزهایی که استعمارگران درست کرده‌اند آن چیزی نیست که ما خدمت خود را محدود به دایره آن کنیم، چرا که همه ما انسانیم و گروه‌های جهادی، پیام‌رسان نیکی هستند.

وی در پایان از وجود ۴ هزار گروه جهادی در کشور خبر داد و گفت: بخش کوچکی از یادگیری درس عبودیت، بندگی و معرفتِ الهی‌، در کتاب‌ها وجود دارد و بخش عظیمی از آن نیز در میدان عمل محقق می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج