۴۰۴۳۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ماحصل درخشش رضاییان در ترکیب تیم ملی؛

از یاغی سرخپوشان مقابل نفت رونمایی می‌شود؟

رامین رضاییان در نزدیکترین فاصله ممکن به ترکیب پرسپولیس، از زمان بازگشتش قرار دارد.

طرفداری: رامین رضاییان، مدافع باکیفیت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، پس از رفت و برگشت جالب توجهش به پرسپولیس، در حالی که در چهار دیدار تیم ملی کشورمان در دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، به صورت فیکس حضور داشته‌است، هنوز در پرسپولیس به بازی گرفته نشده‌است.

رضاییان که با حرکتی ناشایست و آزرده خاطر کردن دل برانکو و هواداران پرسپولیس، در تابستان به سوپر لیگ ترکیه منتقل شده و البته پس از آن با ابراز ندامت، بار دیگر سرخ‌پوش شد، در حالی هنوز مجوز بازی را از پروفسور دریافت نکرده که آلترناتیوش در ترکیب، یعنی حسین ماهینی، یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس بوده‌است. امری که علاوه بر دلایل انضباطی و تمرینی، بهانه فنی را هم به برانکو داده‌است تا بر شایستگی های رامین چشم بسته و ترجیح بدهد او را برای مدتی بر روی نیمکت بنشاند.

اما درخشش فوق العاده رضاییان در دو دیدار اخیر تیم ملی که با پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان و کره جنوبی همراه بوده‌است و همچنین اظهار نظر های این بازیکن پس از این دو دیدار که نیمکت‌نشینی در پرسپولیس را نیز افتخاری برای خود دانسته، می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

در حالی که برخورد و استقبال گرم ایوانکوویچ از مدافع مغضوب خود به همراه سایر ملی‌پوشان پرسپولیس در جلسه تمرینی روز گذشته، از چشم خبرنگاران دور نمانده‌است، رضاییان می‌تواند امیدوار باشد تا با یک تغییر هوشمندانه، بار دیگر در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد.

محسن ربیع خواه که ضمن بازی کردن در پست غیر تخصصی خود در جناح چپ خط دفاعی، کارنامه قابل قبولی در دیدار های گذشته تیم داشته‌است، احتمالا قربانی بزرگ بازگشت یاغی به ترکیب خواهد بود.

حسین ماهینی که سابقه بازی در پست مدافع چپ را در دوران حضور خود در ذوب آهن اصفهان دارد، می‌تواند با تغییر پست و شیفت شدن به جناح چپ خط دفاعی، فضا را برای بازگشت رضاییان فراهم آورد. تغییری که البته لزومی به انجامش نیست ولی اگر در ترکیب روز شنبه پرسپولیس برای جدال با نفت تهران، نام هر دو بازیکن را به‌صورت توامان مشاهده کردید، غافلگیر نشوید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تغییر خوبیه یک طرف هجومی یک طرف دفاعی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج