۴۰۴۴۰۵
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

پراید زیر کامیون له شد و ۲ کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بی احتیاطی راننده پراید هنگام سبقت و عدم رعایت فاصله عرضی، موجب واژگونی کامیون کشنده اف ۱۲ به روی پراید و کشته و مجروح شدن ۶ نفر شد.

خبرآنلاین: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بی احتیاطی راننده پراید هنگام سبقت و عدم رعایت فاصله عرضی، موجب واژگونی کامیون کشنده اف ۱۲ به روی پراید و کشته و مجروح شدن ۶ نفر شد.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: صبح امروز یکدستگاه پراید در ابتدای خروجی شهر جورقان در آزاد راه همدان به تهران (نرسیده به رودخانه جورقان) با ۵ نفر سرنشین در حال سبقت گرفتن از یکدستگاه تریلر کشنده اف ۱۲، با بار چغندرقند بود که در حین سبقت و به علت عدم رعایت فاصله عرضی به سپر جلوی کامیون گیر می کند.

وی ادامه داد: در این سانحه راننده کامیون برای پیشگیری از برخورد اقدام به فرار به سمت راست جاده می کند که در این حال به علت گیر کردن سپر کامیون به پراید و نبود شانه خاکی و افتادگی شانه راه در این محل، متاسفانه واژگون شده و پراید نیز در زیر اطاق کامیون گیر کرده و له می شود.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: در این تصادف دونفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند و ۳ نفر از سرنشیان این خودرو به همراه راننده کامیون نیز به شدت مجروح شدند که به بیمارستان بعثت همدان منتقل، که متاسفانه حال هر چهار نفر وخیم گزارش شده است.

وی یادآور شد: عدم رعایت فاصله عرضی هنگام سبقت توسط راننده پراید و احتمال صحبت کردن و یا خوردن و آشامیدن راننده خودرو سواری در این سانحه محرز است.

فرمانده پلیس راه استان همدان از تمامی رانندگان خودروها، درخواست کرد هنگام رانندگی و مخصوصا سبقت گرفتن از خوردن و آشامیدن و یا صحبت کردن با تلفن همراه و یا سرنشینان اکیدا خوداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من به جرات میگم راننده این ماشین هم صدردصد پلاک تهران بوده همونطور که توجاده ها میبینیم نود درصدراننده ها تهرانی فکرمیکنن سندشش دانگ جاده ها مال بابای طرفه . رانندگیشون هم توجاده واقعا افتضاحه اینو خودتون میتونید (می بینید)توجاده ها ببینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جرات میگم که شما حرف اشتباهی میزنی
        کلا انگار قاضی توی ایران زیاده

    • بدون نام

      بی احتیاطی و عدم رعایت نکردن و عجله دلیل اصلی تصادف

    • بدون نام

      خدا به خودشون و خانواده هاشون رحم کنه.

    • بدون نام

      متاسفانه توی همچنین مواقعی همه راننده ها فکر میکنند ماهر هستند و میتونن همه چیزو کنترل کنند . توروخدا قوانینو رعایت کنید و باعث اتفاق بد نشید و نه زندگی خودتونو خراب کنید نه دیگرانو

    • بدون نام

      پراید!!!!!!!!!!

    • ستاره

      بابا اینای که عشق سرعت دارن به فکر خودشون نیستن چرا دیگرانو بکشتن میدن ....
      باور کنید اگه زمانی که ماشینم دست بچم باشه مجبورم با تاکسی تلفنی جایی برم اگه راننده درست رانندگی نکنه پیاده میشم برام پیش اومده دارم میگم

    • ارین

      بازهم حماسه دیگری ازپراید!

    • سبا

      کاربر بدون نام محترم، ربطی به تهرانی بودن شخص نداره، اتفاقا 70 درصد پلاک های تهران مربوط به شهرستانیهایی هستش که به تهران مهاجرت کردند.

    • بدون نام

      منم ازاین راننده هاوملشیناوحشت دارم تابرسم به مقصدفقط آیة الکرسی رومیخونم ازترس ازبس بدرانندگی میکنن خدارحم کنه

    • کامروا

      .الان درحال حاضر باید هزینه جرائم رانندگی را بالا ببرند ودرصورت تکرار این هزینه افزایش پیدا کند وطرف متخلف دوبرابر جریمه شود ودرجاده نیز باید درصورت تکرار ٬وسیله ی نقلیه ی طرف ضبط شود وبه مزایده گذاشته شود وهزینه اش خرج عمران کشور شود .

    • بدون نام

      بازم پرايد

    • پرستوهستم

      چ خبره چندوقته فقط از تصادف و مرگ و میر و اتفاقات همدان خبر میذارید ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج