جاباما
۴۰۴۴۰۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تقدیر امام جمعه قم از جو بازی ایران-کره

امام جمعه قم با اشاره به حملات رژیم آل‌سعود علیه ملت یمن و حمایت‌های آمریکا گفت: این رژیم با هواپیماهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر ملت بی‌گناه یمن بمب می‌ریزد و صدها انسان بی گناه را به شهادت می‌رساند اما مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه قم با اشاره به حملات رژیم آل‌سعود علیه ملت یمن و حمایت‌های آمریکا گفت: این رژیم با هواپیماهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر ملت بی‌گناه یمن بمب می‌ریزد و صدها انسان بی گناه را به شهادت می‌رساند اما مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌اند.

آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: اگر انسان تقوا پیشه کند خداوند به وی کمک کرده و راه درست و رشد و تعالی را به او نشان می‌دهد.

امام جمعه قم با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام افزود: امر به معروف و نهی از منکر از ارزش و اهمیت بسیاربالایی برخوردار است و یکی از موضوعاتی مورد توجه و تاکید اهل بیت (ع) ترویج این فریضه الهی است.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: مسئولان کشور که در سفرهای خارجی شرکت می‌کنند این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهند که در آن جلسه شراب وجود دارد یا خیر که اگر آن جلسه همراه با شراب باشد در جلسه حضور پیدا نمی‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان نباید تحت هیچ شرایطی به گناه کشیده شود، عنوان کرد: متاسفانه در برخی مراسم‌ها همانند عروسی به بهانه اینکه یک شب هزار شب نمی‌شود گناه صورت می‌گیرد و سزاوار نیست انسان مؤمن در آن جلسه حضور پیدا کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تصریح کرد: برخی افراد تصور می‌کنند اگر امربه معروف و نهی از منکر کنند جان و مال آن‌ها به خطر می‌افتد اما امام صادق (ع) فرمودند از این موضوع ترس نداشته باشید چون این فریضه الهی سبب کوتاهی عمر و از بین رفتن مال نمی‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نهضت عاشورا بر اساس امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفت، افزود: امام حسین (ع) برای ترویج این فریضه الهی مال و جان و همه هستی خود را فدا کرد که این موضوع نشان دهنده جایگاه و ارزش بالای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه در سایه عزاداری امام حسین (ع) باید زیر چتر و خیمه اباعبدالله (ع) حضور پیدا کنیم، خاطر نشان کرد: امسال همانند سال‌های گذشته مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) در فضای عاطفی و حماسی برگزار شد و ملت ایران با همه اختلافات سلیقه ای و فکری در مراسم عزاداری حضور پیدا کردند.

امام جمعه قم با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و کره جنوبی روز تاسوعای حسینی افزود: تقارنی ایجاد شد که مسئولان گفتند چاره‌ای نیست و باید مسابقه فوتبال برگزار شود که اختلافاتی نیز به وجود آمد اما ورزشگاه آزادی به حسینیه بزرگی تبدیل شد و تماشاگران حرمت امام حسین (ع) را نگه داشتند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر عاشورا به خوبی استفاده شود، بیان کرد: مراسم شیرخوارگان ظرفیت عظیمی را نشان داد و در سراسر کشور مراسمی به نام طفل ۶ ماهه اباعبدالله (ع) برگزار شد که این موضوع نشان دهنده ظرفیت امام حسین (ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن سال روز شهادت امام سجاد (ع) عنوان کرد: امام زین العابدین (ع) چند نقش مهم و کلیدی در زندگی پربرکت خود ایفا کردند که مهم‌ترین آن تبیین و ترویج نهضت عاشورا بود و در همه حالت به یاد واقعه عاشورا بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تصریح کرد: امام سجاد (ع) به وسیله ادعیه همانند صحیفه سجادیه به تبیین معارف الهی پرداخت و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرد، امام سجاد (ع) در زمینه شاگردپروری و کادر‌سازی اقدامات بسیار مهم و موثری انجام داد و در این زمینه به موفقیت رسید.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حملات رژیم آل سعود علیه ملت یمن و حمایت‌های آمریکا گفت: رژیم آل سعود با هواپیماهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر ملت بی‌گناه یمن بمب می‌ریزد و صدها انسان بی‌گناه را به شهادت می‌رساند اما مجامع بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند و حرفی نمی‌زنند که جای تعجب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohsen boy

      بیاد این همه یه سری امثال تشکل انصار لله وغیره محکوم کردن وگفت این بازی فوتبال باعث شکستن حرمت عاشورا میشه، ویا اینکه نباید بازی برگزار بشه وراه پیمای ها انجام شد وقطعنامه علیه بازی فوتبال صادر کردن وفقط جورو متشنج میکردن ولی در نهایت بدون هیچ مشگل، گناه،بازی برگزار شد وحرمت اباعبدالله هم شکسته نشد مردم ما میدونن چه کاری درست هست تا انجامش بدن،خواهشا نیروهای تندرو بیشتر سرهر موضوع فقط میخوان شلوغ کنن وعلیه دولت روحانی اقدام کرده باشن خبری بچاپ

    • بدون نام

      تو بازیهای بین المللی برافراشتن پرچمهای سیاسی و مذهبی و سر دادن شعارهای مذهبی و سیاسی ممنوعه.سر همین قضیه ای اف سی قراره ایرانو از چندبازی محروم کنه.

    • بدون نام

      این همه هیاهو برای هیچ!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج