۴۰۴۵۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشتلیکه: از شکست برابر ایران قلبم شکست

اولی اشتلیکه سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی که پس از شکست مقابل تیم ملی فوتبال ایران در معرض شدیدترین انتقادها قرار دارد، در آخرین اظهار نظر خود در باره این بازی گفت که از نتیجه بدست آمده قلبش شکسته است.

ایرنا: اولی اشتلیکه سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی که پس از شکست مقابل تیم ملی فوتبال ایران در معرض شدیدترین انتقادها قرار دارد، در آخرین اظهار نظر خود در باره این بازی گفت که از نتیجه بدست آمده قلبش شکسته است. وی در حالی این مطلب را عنوان کرد که پس از این شکست درخواست های مردمی در کره جنوبی برای استعفای وی افزایش یافته است.
او تلاش کرد تا پس از این مسابقه از تیم ملی فوتبال و بازیکنانش انتقاد کند و در همین راستا از نداشتن مهاجم خوب در تیم سخن به میان آورد، اما علاقه مندان فوتبال در کره جنوبی بر این باورند که او تاکتیک های مناسبی برای تیم ندارد و باید استعفا کند.
وی در آخرین گفت وگوی خود با خبرنگاران در سئول گفت: احساس بسیار بدی دارم. قول هایی داده شد و می خواستیم با دست پر به کره جنوبی برگردیم اما آنچه را کاشته بودیم، درو نکردیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی افزود: از ابتدای بازی مقابل ایران اشتباهاتی داشتیم که به تک گل این تیم انجامید و بعد از آن هر چه سعی کردیم با حفظ توپ به بازی سرعت بیشتری ببخشیم و به طرف دروازه حریف حمله کنیم، امکان پذیر نشد.
خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی می نویسد، تاسف بار است در خاک ایران تاکنون پیروزی نداشته ایم و حاصل ما در مصاف با این تیم در ورزشگاه آزادی ۲ تساوی و ۵ شکست بوده است.
کره جنوبی در دیدارهای قبلی خود صاحب ۲ پیروزی و یک شکست و یک تساوی شده و با ۷ امتیاز در رده سوم جدول گروه اول مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پس از ایران و ازبکستان قرار دارد.
اشتلیکه همچنین در پاسخ به افرادی که خواستار استعفای او هستند، گفت: آنها واقعا از رفتن من چه بدست خواهند آورد. این تیم باید شرایط بهتری پیدا کند و ما هم بر همین موضوع متمرکز شده ایم و انتصاب یک سرمربی جدید وضعیت را تغییر نخواهد داد.
گزارش ها حاکی است که بازیکنان کره جنوبی پس از شکست در برابر ایران وضعیت روحی مناسبی ندارند و قرار است برای بهبود شرایط آنان چهار روز قبل از دیدار با ازبکستان مسابقه ای دوستانه میان تیم های فوتبال کره جنوبی و کانادا برگزار شود.
تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه روز سه شنبه ۲۰ مهر ماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران، با تک گل «سردار آزمون» حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشت تا با اقتدار در صدر جدول گروه یک انتخابی جام جهانی در قاره آسیا قرار گیرد.

تیم ایران در راه صعود به جام جهانی با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه همگروه است که در چهار دیدار انجام شده تاکنون موفق به شکست تیم های قطر، ازبکستان و کره جنوبی شده است و با کسب تساوی خارج از خانه مقابل تیم ملی چین، ۱۰ امتیازی است و مقتدرانه در صدر جدول این گروه ایستاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج