جاباما
۴۰۴۵۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لایو-اکشن «شیرشاه» نویسنده خود را شناخت

جف نیتانسون، فیلمنامه‌نویس محبوب استیون اسپیلبرگ در حال مذاکره با کمپانی دیزنی است تا لایو اکشن تازه این کمپانی از داستان «شیرشاه» را نویسندگی کند.

خبرگزاری صبا: جف نیتانسون، فیلمنامه‌نویس محبوب استیون اسپیلبرگ در حال مذاکره با کمپانی دیزنی است تا لایو اکشن تازه این کمپانی از داستان «شیرشاه» را نویسندگی کند.
لایو-اکشن «شیرشاه» نویسنده خود را شناخت

جان فاورو، کارگردانی که در طی سال های اخیر فیلم‌ «کتاب جنگل» را در بازسازی نسخه قرن بیست و یکم آن به سینماها آورد در حال بسط این پروژه و کارگردانی آن است.

این فیلم تازه شیر شاه تماما لایو اکشن نخواهد بود اما قطعا ظاهر آن را خواهد داشت. فاورو این پروژه را نیز بر پایه چیزی که در کتاب جنگل بدست آورد بنا می‌کند،؛ استفاده از یک بازیگر بچه واقعی و جان بخشیدن به جنگل و حیوانات آن از طریق تکنولوژی استفاده از پرده سبز در استودیویی در لس‌انجلس.

«شیرشاه» یکی از اصلی‌ترین مهره‌های استودیو دیزنی و همچنین انیمیشن در کل جهان است. این شاهکار ساخته شده در سال ۱۹۹۴ در حالی به اکران درآمد که این استودیو بیشتر سال‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را در انزوا و بی تحرکی به سر برده بود.

نیتانسون همچنین فیلمنامه «دزدان دریایی کارائیب: مردگان داستان نمی‌گویند» را نوشته است که در ماه مه اکران خواهد شد. او با اسپیلبرگ در فیلم‌های «من را بگیر اگر میتوانی»، «ترمینال» و «ایندیانا جونز و جمجمه کریستالی» همکاری کرده است.

او همچنین نویسنده فیلم‌های «ساعت عجله ۲ و ۳» نیز بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج