۴۰۴۵۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تارانتینو به دنبال پروژه‌ای با عناوین دهه هفتادی

کوئنتین تارانتینو در جشنواره فیلم لومیر فاش کرده است که برای پروژه بعدی خود تحقیق عمیق و مفصلی را در سینمای دهه هفتاد آغاز کرده است.

خبرگزاری صبا: کوئنتین تارانتینو در جشنواره فیلم لومیر فاش کرده است که برای پروژه بعدی خود تحقیق عمیق و مفصلی را در سینمای دهه هفتاد آغاز کرده است.
تارانتینو به دنبال پروژه‌ای با عناوین دهه هفتادی
اگر از کوئنتین تارانتینو بپرسید چه دهه‌ای را برای زندگی انتخاب می‌کند جواب او به احتمال زیاد دهه هفتاد خواهد بود. او همیشه اشتیاق مفرطی به فیلم‌ها و جنبش‌های سینمایی این دهه نشان داده است و البته فیلم‌های او همیشه نشانه تایید به آثار این دوره را با خود به همراه داشتند.

تارانتینو در صحبت در جشنواره فیلم لومیر فاش کرده است که تحقیق مفصلی را درباره دهه هفتاد آغاز کرده است، اما نه لزوما به قصد ساخت یک فیلم.

او در این باره گفته است: "شاید بخواهم یک کتاب بنویسم؟ شاید بخواهم یک پادکست شش قسمته بسازم؟ یک فیلم مستند؟ شاید. در حال سر درآوردن از آن هستم." او گفته است کاری در حال پیشروی را آغاز کرده است.

این کارگردان با حضور در نشست این جشنواره عنوان کرده است که کتاب تحسین شده مارک هریس، "تصاویر یک انقلاب: پنج فیلم و تولد هالیوود نو" یکی از چیزهایی بوده که باعث شروع تحقیق او شده است.

"هر چه بیشتر به کتابخانه رفتم و به مقاله‌های روزنامه‌ها نگاه کردم تا تصویری از آن زمان بدست بیاورم فهمیدم هالیوود نو آن زمان بُرده بود اما بقای آن در آن زمان نامعلوم بود. سینما چنان تغییر شگرفی کرده بود که هالیوود خانواده‌های تماشاگر را از خود رانده بود."

او ادامه می‌دهد: "جامعه خواستار موج نوی هالیوود بود اما این به معنای حمایت از آن به عنوان یک مدل تجاری نبود و این باعث شد بفهمم سینمای هالیوود نو از سال 1970 تا 1976 دست کم بسیار شکننده‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم. این آزمایش می‌توانست در سال 1970 با مرگ خود رو به رو شود."

این دوره‌ای شگفت انگیز برای این مدیوم و جامعه بود و تارانتینو در کند و کاو خود نیز به این سویه از تغییر نگاه دارد. این کارگردان همچنین فاش کرد که 4 سال گذشته را به جست و جو درباره این موضوع گذرانده است. نتیجه آن به هر شکلی که باشد قطعا موشکافانه و جذاب خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج