۴۰۴۶۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد یک اصولگرا از هاشمی‌ رفسنجانی

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه برخلاف تصور برخی‌ها، برجام جلوی جنگ را نگرفت، گفت: اگر رزمندگان مدافع حرم نبودند بی‌تردید باید آماده نبرد با دشمن در خاک خودمان می‌شدیم.

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه برخلاف تصور برخی‌ها، برجام جلوی جنگ را نگرفت، گفت: اگر رزمندگان مدافع حرم نبودند بی‌تردید باید آماده نبرد با دشمن در خاک خودمان می‌شدیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم میرحسینی‌اشکوری در مراسم یادواره شهدای والامقام منطقه کاکرود اشکورات بخش رحیم آباد رودسر اظهار داشت: اگر در سوریه رزمندگان ما نمی‌جنگیدند بی‌تردید باید داخل کشور با دشمنان می‌جنگیدیم.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: برخی‌ها می‌گویند برجام جلوی جنگ را گرفت؛ این حرف غلطی است زیرا ما در برجام خیلی چیزها را دادیم چیز زیادی نگرفتیم و اگر رزمندگان مدافع حرم نبودند بی‌تردید باید آماده نبرد با دشمن در خاک خودمان می‌شدیم.

میرحسینی اشکوری افزود: یکی دیگر از آقایان که خود و خانواده‌اش در فتنه ۸۸ نقش داشتند می‌گوید ما نیازی به موشک و نیروهای مسلح نداریم و امروز زمان گفت‌وگو است درحالی‌که خود ایشان تعداد زیادی محافظ دارد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان استان گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه عزاداری و گریه برای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: در این راستا سفارشات زیادی شده و بسیاری از شهدا نیز با تأسی از این سیره، حرکتشان به سوی جبهه‌ها را آغاز کردند.

میرحسینی اشکوری، فرهنگ عاشورا، محور بودن مرجعیت و التزام به ولایت فقیه را سه عنصر پیروزی و امتداد انقلاب اسلامی ایران خواند و افزود: دشمن در این سه زمینه سرمایه گذاری زیادی کرده که باید با بصیرت و هوشیاری، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تفرقه اندازی وچالش وتنش دراین برهه اززمان درست است

    • یوسفی پور

      خبرها بسیار جالب تنظیم شده که برای همه اقشار می تواند قابل استفاده باشد من از خواندن خبرهای آن خیلی لذت می برم

    • بدون نام

      من با صحبت هاي ايشان مخالفم.

    • بدون نام

      حرف حق

    • مهدی نادری

      هیچ وقت یه نظر مخالف رو از تو سایت حذف نکن چون میره واسه رسانه های اون وری نظر میده اگه اینقد قوی نیستی که نمیتونی یه نظر مخالف رو چاپ کنی پس باید بزنی کنار

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد،آخه مرد حسابی برجام چه ربطی به داعش داره،آدم میمونه چی بگه.

    • علیمردان رستمی

      حضرت اقا اگر این موشکها نبود ما باید الان به دست پا می افتادیم ولی الان زور بگند چماقمان بالاست حرف منطق وحقیقت بزنند مذاکره میکنیم یعنی هم قدرت داریم وهم منطق که در هر موقه از هر ابزاری خواستیم استفاده کنیم ولی اگر موشک نبود فقط به ما دستور میدند خدا وکیلی باید این روش بپدریم مگر این همه خونهای پاک بدهکار مابودند که ما به غربیها هر بهایی بدهیم هیهات منه ذله

    • علیمردان رستمی

      فرهنگ عاشورا را خدا برای مسلمین جهان از بدوه اسلام تا قیامت دنیا بوجود اورد تا سالی یک بار افکارها را روشنتر بنماید و همیشه با توکل بخدا روی پاهای خودمان باستیم

    • لر باغیرت یاسوجی

      امیدوارم بحق خون حسین ع که افکارها ودیدگاهای کلیه مسولین دلسوز نظام لحظه به لحظه بهم نزدیکتر بشوند بطوری که همه دیدگاها مورد تایید رهبر عزیز باشد امنیت وارامش برای ما بهتر از گرسنگی است ...............

    • رستمی از گچساران طلای سیاه

      من خودم در زمان ریاست جمهوری حضرت اقا شنیدم که فرمودند اگر پول سد اب شرین شهر قم را روغن نباتی به مردم این شهر میدادیم هر نفر یک حلب ۱۷ کیلویی میبرد ولی اینکار ارزشش خیلی بهتراست خوب الان هم ابزار جنگ بهتر از مرغ مثنوعی وبرنج هندی است قربانت بروم

    • ایرانی

      سلام.به آقایان توصییه میشوددرحدمعلومات خودشان تحلیل داشته باشندوبداننددوداین حرفها نسنجیده شان به چشم تر وخشک خواهدرفت؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج