۴۰۴۸۰۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

سردار نقدی: برخی با افکار متحجرانه صدای حیوانات را درمی‌آورند

سردار نقدی بابیان اینکه توطئه‌های زیادی علیه فرهنگ شهادت در جریان است افزود: برخی تلاش دارند برنامه‌های زیادی را در مکتب شهادت و عاشورا آورند و گروه‌هایی را درست کنند که با افکار متحجرانه صدای حیوانات درمی‌آورند و صحنه‌های خشن و قمه‌زنی و توهین به مقدسات داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: سردار نقدی بابیان اینکه توطئه‌های زیادی علیه فرهنگ شهادت در جریان است افزود: برخی تلاش دارند برنامه‌های زیادی را در مکتب شهادت و عاشورا آورند و گروه‌هایی را درست کنند که با افکار متحجرانه صدای حیوانات درمی‌آورند و صحنه‌های خشن و قمه‌زنی و توهین به مقدسات داشته باشند.

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در کنگره ۳ هزار شهید خراسان شمالی اظهار داشت: اگر منش شهادت در بین مردم ما ترویج پیدا کند دیگر مشکلات اجتماعی بروز نمی‌کند.

سردار نقدی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اجتماعی، حقوق‌های نجومی، محرومیت‌ها و ... جامعه و کشور را می‌توان با سیره و مکتب شهدا برطرف کرد.

وی با بیان اینکه شهادت برنامه‌ریزی‌شده در دستگاه خداوند است افزود: اگر مکتب شهدا در مدارس ما ترویج شود ما مشکلی در جامعه نخواهیم داشت و مشکلات ما در جامعه ذوب می‌شود.

سردار نقدی تصریح کرد: با الگو قرار دادن شهدا می‌توان جامعه خود را بیمه و بسیاری از مشکلات را برطرف کرد و اگر عشق‌ورزی را در بین جامعه ترویج دهیم دیگر اثری از مشکلات باقی نمی‌ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مکتب و مرام و جوانمردی شهدا در جامعه رونق یابد مشکلات و سبک زندگی و... در جامعه نمی‌ماند و ما نیاز داریم تا کنگره و یادواره شهدا در جامعه برگزار شود.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر درس شهدا نمی‌بود اکنون چپاول‌ها در کشور اتفاق می‌افتاد و این‌گونه رفتار مناسب جوانان که امروز در ایام مختلف شاهد آن هستیم الهام گرفته از مکتب شهداست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر جوانان ما امروز به حدی رسیده‌اند که تعطیلات خود را در مناطق عملیاتی و یادواره شهدا می‌گذارند به خاطر همین مکتب است.

سردار نقدی گفت: اگر شهدا و مکتب شهدا را یادآوری کنیم بسیاری از پیشرفت‌ها به‌سوی کشور می‌آیند و باید بدانیم که آرامش امروز ما در کشور و نبود دغدغه را مدیون شهدا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز نه‌تنها مدیون ایثار شهدا بلکه ما مدیون فرهنگ شهادت و فرهنگ شهدا هستیم.

سردار نقدی افزود: کشورهایی که چندین هزار بمب هسته‌ای دارند در مقابل فرهنگ شهادت زانوزده‌اند و ما با فرهنگ شهادت می‌توانیم مقابل آن‌ها بایستیم.

وی بابیان اینکه همان اندازه که ظلم بد است با ظلم کنار آمدن نیز منفور است افزود: جامعه‌ای که فرهنگ شهادت دارد نه ظلم می‌کند و نه زیر بار ظلم می‌رود و دشمن در آن طمع و دست‌درازی نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‌داند با کشوری که جوانان آن و رزمنده‌های آن‌ها با توان و روحیه شهادت خودت با دست‌خالی به جنگ ناوها می‌روند بر سر آرمان‌هایشان معامله نمی‌کند.

وی اظهار داشت: توطئه‌های آن‌ها بیش از این است و برای کمرنگ کردن عاشورا برنامه دارند که می‌توان به برنامه‌ریزی تقویم ورزشی ما در شب عاشورا اشاره داشت.

سردار نقدی گفت: دشمنان با توطئه‌هایی که دارند افرادی را فریب داده و چند ماه در اتاق‌هایی آن‌ها را شست‌وشوی مغزی داده و با نوید بهشت و در رکاب پیامبر (ص) بودن کمربند و جلیقه‌های انفجاری تن آن‌ها کرده و مسلمانان و شیعیان را به شهادت می‌رسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کسانی که فرهنگ حسین فهمیده و فرهنگ ایثار و شهادت را خشونت می‌دانند می‌خواهند مکتب شهدا را کمرنگ کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه زن ایرانی در عرصه شهادت هم رزمنده هم امدادگر شهید داده است افزود: زنان پیشتازان فرهنگ شهادت هستند و شما زنان پیشرو مکتب حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبرا (س) هستید.

سردار نقدی تصریح کرد: زنان کشور ما همواره در مقابل ظلم ایستاده‌اند و می‌توان نمونه آن در همسران جانبازانی دید که سال‌ها در کنار همسران قطع نخاع خود مانده‌اند و از آن محافظت می‌کند و کوچک‌ترین گلایه‌ای از این موضوع ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سایه

      سردار سلامت باشی

    • بدون نام

      شهادت هم یک جور فرهنگ ایثار و خدمت به همنوعان است و در نقطه مقابل اون خودخواهی است

    • بدون نام

      همه لایق شهادت نیستن اونا ک لایقند برد کردن خوشا به سعدت لایقان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج