۴۰۵۰۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تایید برنامه‌های انوشیروانی تا ۲۰۱۸

برنامه‌های سجاد انوشیروانی تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ توسط شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری تایید شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، شانزدهمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری عصر امروز (شنبه ۲۴ مهر) با حضور سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران برگزار ‌شد.

در این جلسه انوشیروانی برنامه مدون اردویی و تمرینی خود را تا بازی‌های آسیایی برای تصمیم‌گیری نهایی به سمع و نظر شورای عالی فنی رساند. در نهایت نیز شورا پس از تحلیل و بررسی دقیق برنامه‌های ارائه شده توسط انوشیروانی با تایید این برنامه مجوز عملیاتی شدن آن را برای سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان صادر کرد.
هم‌چنین علاوه بر بررسی برنامه تمرینی و اردویی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان توسط سرمربی این رده سنی، موضوعات دیگری نیز تصویب شد.

بررسی، تدوین و اصلاح قراردادهای همکاری مشترک بین فدراسیون با ورزشکاران ملی پوش، مربیان و اعضای کادرهای فنی تمامی رده‌های سنی و نیز مشخص شدن شفاف تعهداتی که هر دو طرف با یکدیگر در قبال سرویسی که ارائه داده می‌شود پیشنهاد شد و مقرر شد در جلسه بعدی شورا این موضوع با حضور اعضاء به صورت دقیق و کارشناسی شده بررسی شود تا در نهایت پس از تایید نهایی، به سرعت در برنامه‌های آتی این مجموعه عملیاتی شود.

اعضای شورای عالی فنی ضمن تقدیر از زحمات استاد محمد نصیری، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پیشکسوتان و اسطوره وزنه‌برداری ایران و نیز مسوولان خدوم و زحمتکش کمیته پیشکسوتان (استاد سید مرتضی سیف‌زاده سرپرست تیم پیشکسوتان، علیرضا شیخ الاسلامی رییس کمیته و مسعود نوری دبیر این کمیته) از حضور شایسته و بدون حاشیه تیم ملی پیشکسوتان در مسابقات جهانی آلمان و درخشش آن‌ها در این رقابت ارزشمند تشکر و قدردانی کردند.

مقرر شد برنامه‌های سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان که به تصویب شورا رسید، به‌صورت مکتوب جهت ثبت در فدراسیون و نظارت راهبردی گروه تخصصی گزینش شده فدراسیون توسط انوشیروانی به فدراسیون تحویل شود.

هم‌چنین مقرر شد سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری که به میزبانی همدان برگزار می‌شود حضور پیدا کرده و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد وزنه‌برداران باشد.

هم‌چنین مقرر شد مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان و آغاز تمرینات این رده سنی از ابتدای آذرماه با دعوت از ۱۴ وزنه‌بردار رده سنی جوانان به همراه وزنه‌برداران المپیکی (۵ملی پوش) آغاز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج