۴۰۵۰۹۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مهلت ۳ ماهه به سربازان معتاد

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر از مهلت سه‌ماهه درمان برای سربازان معتاد و مشمولان خدمت وظیفه عمومی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: دکتر پرویز افشار در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اینکه مشمولان معتاد به هیچ وجه تا زمانی که درمان نشده‌اند به خدمت اعزام نمی‌شوند اظهار داشت: در حال حاضر پزشکان معتمد سازمان وظیفه عمومی در مبادی اعزام به خدمت، اگر متوجه اعتیاد مشمولان خدمت وظیفه عمومی شوند، مهلتی سه ماهه را برای درمان این معتادان درنظر خواهند گرفت که این مهلت سه ماه جزو غیبت سربازی محسوب نمی‌شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: همچنین اگر در حین خدمت نیز مسئولان امر متوجه اعتیاد سربازان شوند، به آن‌ها مهلتی سه ماهه به‌منظور درمان اعتیاد خواهند داد تا در این مهلت، درمان اعتیاد این افراد تکمیل شده که این مهلت نیز به عنوان غیبت محسوب نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه خدمت وظیفه سربازی امری مهم است، احتمالاً ساز و کارهایی برای انجام آزمایش‌های اعتیاد پیش از اعزام به خدمت در نظر گرفته خواهد شد و از مشمولان خدمت وظیفه عمومی، همچون متقاضیان اخذ گواهینامه، آزمایشات تخصصی اعتیاد گرفته می‌شود.

به گفته افشار در حال حاضر پزشکان عمومی معتمد سازمان وظیفه عمومی آموزش‌های لازم برای شناسایی نشانه‌های اعتیاد را دیده‌اند ولی هیچ آزمایشی برای تشخیص اعتیاد از مشمولان گرفته نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرضیه

      چطورممکن است بدون انجام ازمایش اعتیادبه اعتیادفرد ی پی بر د.ابن گفته ازاساس اشکال دارد:اگربه اعتیادآور پی ببرند.مگرعلم غیب دارند.چراقوانین مشخص واصولی اجرا نمیگردد.خیلی ازافراددرپادگانها به دام اعتیادمیافتندواین نقض نظریه ای است که زمانی اعلام میکردندبرای مردشدن فرزندت ،اورابه سربازی بفرست.اونهادروهله اول بایدفکری به حال محیطپادگانها بکنندکه اعتیادانجا به کمین جوانان نشسته است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج