۴۰۵۱۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: حضور رونالدو به همه انرژی مثبت می‌دهد

زیدان پس از برتری ۶-۱ رئال در زمین بتیس در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ورزش سه: رئال پس از ۴ تساوی متوالی که سه تایش در لالیگا بود، امشب در زمین بتیس طوفانی به پا کرد و با دو گل ایسکو و گل های واران، بنزما، مارسلو و رونالدو، موفق شد ۶-۱ بتیس را مغلوب کند.
زیدان در پایان بازی گفت: "از این پیروزی بسیار خوشحالم. پس از ۴ تساوی متوالی، باید چنین نمایشی ارائه می دادیم. از همان دقیقه اول مصمم وارد زمین شدیم و تمرکز و شور لازم را نشان دادیم. این روزها تیم کوچک وجود ندارد و باید همه بازی ها را قدرتمندانه شروع کنیم.
وقتی اینگونه وارد بازی می شویم برای تیم حریف شرایط سخت خواهد شد.
بازیکنانم باهوش و منطقی هستند. می دانند که چگونه باید بازی ها را شروع کرد. امشب از همان دقیقه اول کار را برای بتیس سخت کردیم. حالا باید این روند را تداوم ببخشیم. این بازی باید برای ما الگویی مناسب باشد. ارائه چنین نمایشی در خارج از خانه هرگز آسان نیست."
زیزو در مورد ایسکو گفت: " او بازی بسیار خوبی انجام داد. به خاطر دو گلی که زد و نمایشی که ارائه داد، از وی راضی هستم. شرایط کنونی ایسکو ایده آل است."
شروع بد نیمه دوم: " دو اشتباه در شروع این نیمه داشتیم که در نهایت منجر به گل بتیس شد اما بازی را رها نکرده بودیم. خیلی زود توانستیم روی بازی مسلط شده و دو گل دیگر نیز بزنیم."
پیروزی های پرگل اتلتیکو و بارسا: " کاری به حریفان نداریم. ما موظفیم در هر بازی پیروز شده و این روند را ادمه دهیم؛ بدون توجه به اینکه رقبا چه نتایجی کسب کرده اند."
گلزنی ۱۴ بازیکن مختلف در این فصل: " خوشحالم که چنین مجموعه با کیفیتی در اختیار دارم. در هر پست بازیکنان بزرگی حضور دارند و از شم گلزنی خوبی نیز برخوردار هستند."
رونالدو: " تا قبل از گلزنی کمی عصبی شده بود. او همیشه دوست دارد گل بزند و این طبیعی است اما مهم این است که حضور او انرژی مثبت به سایر بازیکنان تزریق می کند. به خاطر گلی که به ثمر رساند خوشحالم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج