۴۰۵۲۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: ژاکا بازیکن کثیفی نیست

سرمربی آرسنال بعد از برد تیمش در مورد اخراج گرانیت ژاکا اظهار کرد او به هیچ وجه کثیف بازی نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، آرسنال و در هفته‌ هشتم لیگ برتر انگلیس روند بردهای خود را ادامه داد تا با برتری خانگی سه بر دو برابر سوانزی، اکنون خودش را هم امتیاز با منچسترسیتی در صدر جدول می بیند.

آرسن ونگر بعد از پایان بازی گفت‌: احساسات متفاوتی دارم. مواقعی از بازی بود که آسان می آمد اما در واقع این طور نبود. ما دو بار از حریف پیش افتادیم ولی اشتباهایی داشتیم که کار را برای خودمان سخت کرد. وقتی برابر تیمی ته جدولی بازی می کنید، نباید از این اشتباه‌ها داشته باشید. خوشحالم که در پایان سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم. حالا به اندازه سیتی امتیاز داریم و باید در بازی‌های بعدی‌مان باهوش‌تر عمل کنیم.

گرانیت ژاکا که در تابستان از ولفسبورگ راهی آرسنال شد، در ‌دقیقه ۷۰ به علت خطای خشن با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. ونگر در واکنش به این اخراج نیز گفت‌: به نظرم تصمیم داور سختگیرانه بود. از نظر من آن خطا فقط کارت زرد داشت ولی داور به سراغ کارت قرمز رفت. ژاکا باید از این خطا درس بگیرد و در بازی‌های بعدی این طور نباشد. باهوش بودن به این معنا است که شما یک اشتباه را دو بار تکرار نکنید. امیدوارم او باهوش باشد و از اشتباه‌های گذشته درس بگیرد. او در بوندسلیگا نیز چنین رفتارهایی را داشت ولی ژاکا به هیچ وجه بازیکن کثیفی نیست.

سرمربی توپچی‌های لندنی در پایان به تمجید از مسوت اوزیل پرداخت که یک گل به ثمر رساند. ونگر درباره ستاره آلمانی تیمش نیز گفت‌: از اوزیل این انتظار را دارم که در بازی‌ها بیشتر شوت بزند و هجومی‌تر ظاهر شود. او می‌توانست در این بازی هت تریک کند و از موقعیت‌های زیادی برخوردار بود که خود باید از آن استفاده می‌کرد. با این حال از شرایطی که در این فصل دارد خوشحالم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج