جاباما
۴۰۵۲۷۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گوشی ضد انفجار توسط روس ها معرفی شد

بعد از انفجارهایی که باعث شد سامسونگ تمامی گوشی های گلکسی نوت ۷ را فرا بخواند، شرکتی روسی به نام Zavod Goreltex یک گوشی پایین رده ضد انفجار تولید کرده است.

وب سایت تک شات: یک شرکت روسی به نام Zavod Goreltex یک وسیله الکتریکی ضد انفجار تولید کرده است. به گفته بلومبرگ، این شرکت به تولید محصولاتی مثل جعبه های ترمینال، قطع کننده مدار، پنل های کنترل، چراغ های هشدار و غیره می پردازد و این محصول جدید جزو معدود دستگاه های ضد انفجاری ست که این شرکت تولید کرده است.

گوشی ضد انفجار توسط روس ها معرفی شد

بعد از انفجارهایی که باعث شد سامسونگ تمامی گوشی های گلکسی نوت ۷ را فرا بخواند، Zavod Goreltex یک گوشی پایین رده ضد انفجار تولید کرده است. مدل CTG-ST نسخه پیشرفته گوشی است که پیشتر توسط همین شرکت تولید شده بود. CTG-ST علاوه بر ضد انفجار بودن، گوشی جان سختی ست که با هدف عرضه به شرکت ها تولید شده است.

این گوشی به یک صفحه نمایش ۲٫۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسلی مجهز است و از پردازنده MT۶۲۶۰A مدیاتک بهره می برد. حافظه داخلی این گوشی ۱ گیگابایت است و قابلیت ارتقا به حافظه های بالاتر را نیز دارد. یک دوربین ۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی آن تعبیه شده و یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. این گوشی از ارتباطات EDGE پشتیبانی می کند و دارای گواهینامه IP۶۷ است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و فایبرگلس بوده و در صورت سقوط از ارتفاع حدود یک و نیم متری، جان سالم به در خواهد برد.

واضح است که CTG-ST آن دستگاهی نخواهد بود که همه کاربران برای استفاده روزمره انتخابش کنند، اما برای پرسنل شرکت های خاصی که فعالیت های ویژه ای انجام می دهند، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج