جاباما
۴۰۵۲۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساخت نسخه الکتریکی شورولت کوروت C۷

تیمی تحت عنوان شرکت «Genovation» که در مریلند آمریکا واقع است، در اوایل سال جاری یک دستگاه شورولت کوروت C۶ Z۰۶ را تبدیل به نمونه‌ای تمام الکتریکی کردند که توانست به حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و بدین ترتیب رکورد جهانی سریع‌ترین خودروی تمام الکتریکی خیابانی دنیا را بنام خود ثبت نمود.

وب سایت پدال - امیر دهقان: تیمی تحت عنوان شرکت «Genovation» که در مریلند آمریکا واقع است، در اوایل سال جاری یک دستگاه شورولت کوروت C۶ Z۰۶ را تبدیل به نمونه‌ای تمام الکتریکی کردند که توانست به حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و بدین ترتیب رکورد جهانی سریع‌ترین خودروی تمام الکتریکی خیابانی دنیا را بنام خود ثبت نمود.
حال این شرکت کوچک با استفاده از تجربیات و شهرتی که به‌وسیلهٔ ساخت کوروت C۶ الکتریکی و ثبت رکورد سریع‌ترین خودروی خیابانی تمام الکتریکی به دست آورده اعلام کرده است که قصد ساخت جانشین آن کوروت الکتریکی رکوردشکن را این بار بر اساس کوروت C۷ دارد. این خودروی تمام الکتریکی جدید برخلاف نمونهٔ قبلی، خودرویی تولیدی بوده و مجوز حرکت در خیابان‌ها را نیز خواهد داشت.

ساخت نسخه الکتریکی شورولت کوروت C7

خودروی الکتریکی جدید شرکت مذکور، در زیر پوستهٔ کوروت C۷ گرند اسپرت ساخته شده و Genovation GXE نام گرفته است. کوروت معمولی خودرویی سریع، جذاب و با صدای بسیار بلندی است درحالی‌که GXE هم تمامی این موارد را به‌جز صدای بلند دارد. حاصل تلاش این شرکت ساخت خودرویی با ظاهر آشنا اما ویژگی‌هایی ناآشنا است. این خودرو ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۸۱۳ نیوتن متر گشتاور دارد که به لطف استفاده از سیستم مدیریت باطری، موتورهای الکتریکی و باطری‌های قدرتمند به دست آمده است. GXE با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها در یک رانندگی عادی تنها قادر به پیمودن ۲۱۰ کیلومتر است و این یعنی در صورت رانندگی در پیست و استفاده از نهایت توان خودرو، احتمالاً شارژ باطری‌ها بسیار سریع‌تر تخلیه شده و بُرد خودرو تا حد قابل‌توجهی کمتر از این خواهد شد؛ اما این ماشین الکتریکی با برخورداری از تقسیم وزن ۵۰/۵۰ و مرکز ثقل بهینه شده مطمئناٌ رانندگی لذت بخشی را ارائه کرده و موجب لذت بردن راننده حتی در مدت کوتاهی خواهد شد.

ساخت نسخه الکتریکی شورولت کوروت C7

تصاویری که از سوی سازنده ارائه شده نشان می‌دهد که این شرکت قصد ندارد تغییرات زیادی را در ظاهر کوروت ایجاد کند به‌گونه‌ای که فقط در سپر جلوی خودرو تجدیدنظر شده و با جایگزینی چهار چراغ گرد بجای چراغ‌های عقب استاندارد کوروت، سعی شده GXE از کوروت معمولی متمایز شود. البته این مورد سنت چراغ‌های گرد عقب کوروت را هم مجدداً زنده کرده است. تنها ۷۵ دستگاه از GXE ساخته خواهد شد و هریک قیمتی برابر با ۷۵۰ هزار دلار خواهند داشت. قیمتی که اصلاً ارزان نیست اما با توجه به گفته‌های شرکت Genovation، هر خودرو پس از درخواست خریدار و با توجه به تمایلات و سلیقهٔ او ساخته خواهد شد.
بعلاوه این تنها راهی است که می‌توان یک کوروت الکتریکی در اختیار داشت. کسانی که علاقه‌مند به خرید این خودرو هستند می‌توانند با پرداخت سپردهٔ ۲۵۰ هزار دلاری یکی از ۷۵ دستگاه را پیش‌خرید کنند اما ماشین خود را زودتر از سه‌ماههٔ چهارم سال ۲۰۱۹ دریافت نخواهند کرد چراکه نمونه‌های نهایی پس از یک دورهٔ ۲ ساله برای طراحی و ۱ سال برای تولید، آماده خواهند شد.
ساخت نسخه الکتریکی شورولت کوروت C7
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج