۴۰۵۳۵۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قول قطر برای پرداخت پول به خانواده کلینتون

امیر نشین قطر قول داده بود یک میلیون دلار به مؤسسات خانواده کلینتون در زمان حضور هیلاری کلینتون در وزارت امور خارجه آمریکا بدهد.

خبرگزاری صدا و سیما: امیر نشین قطر قول داده بود یک میلیون دلار به مؤسسات خانواده کلینتون در زمان حضور هیلاری کلینتون در وزارت امور خارجه آمریکا بدهد

پایگاه اینترنتی ویکلیکس رایانامه‌هایی منتشر کرده است که نشان می دهد امیر نشین قطر قول داده بود یک میلیون دلار به مؤسسات خانواده کلینتون در زمان حضور هیلاری کلینتون در وزارت امور خارجه آمریکا بدهد و آنکارا نیز تلاش کرده است به اعضای کنگره آمریکا و برخی دیگر ازشخصیتهایی آمریکایی برای دفاع از سیاستهای رئیس جمهور ترکیه رشوه بدهد. شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با اعلام این مطلب افزود این سند ضمن افشاگری درباره اعتراف هیلاری کلینتون به مسلح کردن شبکه های تروریستی در سوریه، مهر تأییدی بر این است که رژیم های سعودی و قطر از داعش حمایتهای مالی می کنند. گزارشگر الاخباریه سوریه در گزارشی گفت ابزارهای دست نشانده های واشنگتن در منطقه عربی و رژیمهای حامی تروریسم برای نزدیک شدن به مسئولان آمریکایی ، زیاد است.
گروه «رِد هاک» رایانامه هایی منتشر کرده که نشان می دهد «برات آل بایراق» داماد رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و نیز وزیر انرژی این کشور این رایانامه‌ها را ارسال و دریافت کرده است. این رایانامه‌ها نشانگر تلاشهای رژیم ترکیه برای دادن رشوه به برخی اعضای کنگره آمریکا و شخصیتهای دیگر برای دفاع از سیاستهای اردوغان است.
پیش از این رایانامه‌ها نیز خبرهایی درز کرده بود که نشان می داد داماد اردوغان از طریق شرکتهایش، نفتی را که داعش از سوریه و عراق می دزد، خریداری می کند و در بازارهای جهانی می فروشد. از طرف دیگر روزنامه اسرائیلی جروزالم پست نیز عمق روابط بین رژیم اشغالگر اسرائیل و رژیم سعودی را تأیید کرد. جروزالم پست فاش کرد نمایندگانی از رژیم سعودی و رژیم اسرائیل از اوایل سال ۲۰۱۴میلادی دیدار کرده اند.
گزارشگر الاخباریه گفت ائتلاف سعودی-اسرائیلی امت مسلمان را هدف قرار داده و در خدمت طرح صهیونیستی است و رژیم ریاض که حامی تروریسم است از همه ظرفیتهای خود برای این هدف یعنی خدمت به طرح صهیونیستی و هدف قرار دادن امت مسلمان استفاده می کند. گزارشگر افزود: رژیمهای حامی شبکه های تکفیری ، ابزارهای اجرایی در طرح نابودی امت هستند و از امکانات گسترده مالی خود برای تحقق این هدف استفاده می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به آل سعود حامی آل یهود مرگ امریکا خیانت کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج