جاباما
۴۰۵۴۲۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

زیارتگاه های متعدد و عجیب و غریب کوه آسپن

در جنگل های مناطق اسکی کوه آسپن، در ایالت امریکایی کلرادو، زیارتگاه ها و یادبودهای بیشماری وجود دارد. این زیارتگاه ها در میان درختان و دیگر نقاط مخفی پنهان شده اند، این زیارتگاه ها به افتخار چیزهای مختلف از مردم گرفته تا مکان ها و اشیا و رویدادها به وجود آمده اند.

برترین ها: در جنگل های مناطق اسکی کوه آسپن، در ایالت امریکایی کلرادو، زیارتگاه ها و یادبودهای بیشماری وجود دارد. این زیارتگاه ها در میان درختان و دیگر نقاط مخفی پنهان شده اند، این زیارتگاه ها به افتخار چیزهای مختلف از مردم گرفته تا مکان ها و اشیا و رویدادها به وجود آمده اند. زیارتگاه هایی برای افراد مشهور، بازیگران، موسیقیدان ها و همینطور زیارتگاه هایی برای مردم محلی، شخصیت های کارتونی و سینمایی، زیارتگاه هایی برای حیوانات خانگی و اسباب بازی ها، زیارتگاه هایی برای ورزش ها و استادیوم های مختلف، زیارتگاه هایی برای ۹/۱۱ و زیارتگاه هایی برای چیزهای متفرق دیگر!!

بیشتر زیارتگاه ها از چندین عکس، صفحات مجوز، پلاک های یادبود برنجی، مهره، ساز بادی، مجسمه و خاطرات دیگر تشکیل شده که به تنه درختان متصل شده اند. بعضی ها جزئیات بیشتر و نیمکت هایی برای استراحت دارند. برخی زیارتگاه ها حتی کابین های کوچکی دارند که اسرار زیادی داخلشان انبار شده است. شروع ظهور این زیارتگاه ها اواخر دهه ۱۹۷۰ و در اصل برای یادبود نوازندگان بود. بعضی بر این باورند که زیارتگاه الویس پریسلی اولین آن ها بود و بعضی ها فکر می کنند که باب مارلی یا جری گارسیا اولین زیارتگاه را داشتند. در هرصورت این سنت عجیب و غریب در حال حاضر گسترش یافته و به نوعی هنر مردمی تبدیل شده است. اکنون زیارتگاه هایی برای مرلین مونرو، بیتلز، جیمی هندریکس، کالوین و هابز، اسنوپی، فستیوال برنینگ من، مسابقات اتومبیلرانی، فوتبال، بیسبال، طلا، هاکی و ... وجود دارد.
بیشتر این زیارتگاه ها به طور ناشناس ایجاد شدند و هیچ گاه تبلیغاتی برای آن ها انجام نشده است.
هیچ نقشه ای برای نشان دادن محل آن ها و هیچ جهت اشاره ای وجود ندارد. با بیش از صد زیارتگاه در جنگل، پیدا کردن آن ها یک چالش است. اما این ها همه بخشی از جذابیت کوه آسپن هستند. بعضی ها شانس این را دارند که با تلاش آن ها را پیدا کنند یا کسی جایشان را به آن ها نشان دهد اما اکثر مردم که اینجا اسکی می کنند هرگز چیزی درباره وجود چنین چیزی نمی دانند.
زیارتگاه های متعدد و عجیب و غریب کوه آسپن
زیارتگاه های متعدد و عجیب و غریب کوه آسپن
زیارتگاه های متعدد و عجیب و غریب کوه آسپن
زیارتگاه های متعدد و عجیب و غریب کوه آسپن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج